welk spyware programma?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilbert1967

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2004
Berichten
628
hallo

ik zoek een eenvoudig en natuurlijk voor niks een spyware remove programma
welke?

wilbert
 
Laatst bewerkt:
oke, heb je trouwens ook een anti virusscanner op je pc staan? Zoja welke?
 
1 keer snelle scan en gaf 17 objecten weer
heb ik verwijderd
en toe vroeg die om pc te herstarten
en nu heb ik het weer gestart
en draai ik volledige scan
nu nog niks gevonden
 
daarna (na de volledige scan van mbam) moet je ff superantispyware laten draaien trouwens!
Zeg hoeveel superantispyware heeft gevonden;)
En of je merkt dat je pc normaal word of dat je nog steeds problemen hebt na de scan van superantispyware!

mvg
 
mooi, is nu alles over? of moete we nog een stap zetten??
volgende stap is een hijack maken

mvg
 
daarna (na de volledige scan van mbam) moet je ff superantispyware laten draaien trouwens!
Zeg hoeveel superantispyware heeft gevonden;)
En of je merkt dat je pc normaal word of dat je nog steeds problemen hebt na de scan van superantispyware!

mvg

Toch wel een goed programma hé....:p
 
ik zou graag willen weten of zijn probleem weg is?
want ik zit met het zelfde en anders neem ik ook deze stappen!
 
bij mij zijn de problemen op gelost geen paarden meer en geen meldingen van 'rotzooi' meer

nu hou ik het regelematig bij

dank
 
EDIT:: heb je zelf spyware op je pc, dan help ik je wel?

Mbam is de beste vind ik, en erg snel


download Malwarebytes: http://www.idealsoftware.nl/MBAM/
installeren, update en scannen (SNELLE SCAN), daarna virussen verwijderen en pc opnieuw starten


http://downloads2.superantispyware.com/downloads/SUPERAntiSpyware.exe
Weer updaten en na de scan verwijder je weer de virussen, en start je pc opnieuw op

Krijg bij installeren van Malewarebyte de volgende melding:

Kan de DLL/OCX niet registreren: RegSvr32 mislukt met afsluitcode 0x5

Melding genegeerd en toch (niet aanbevolen) doorgegaan.

Wat is hier aan de hand ???
 
Laatst bewerkt:
verwijder mbam helemaal van je pc. Daarna ga je naar een andere pc in huis, pak je usb stick of een lege cd, en stop deze setup daarin http://www.malwarebytes.org/mbam/program/mbam-setup.exe
opslaan klikken!

Nu ga je naar je pc, en start je je pc in veilige modus:

herstart je computer
Zodra je computer klaar is met het laden van de BIOS (zwarte scherm en witte letters, of een ander beginscherm):
tap op de F8-toets (of de F5)-toets totdat je in het Windows option-menu terechtkomt. Kies hier voor opstarten in veilige modus (Safe mode).

als je in veilige modus bent, doe je je lege cd of usb stick erin (waar je die setup van mbam had ingedaan) en dan installeer je hem!
Volgens mij kan je hem alleen niet update in veilige modus, maar dat maakt nie zoveel uit
zeg of het gelukt is
 
Voor zover ik kan beoordelen doet Malwarebytes updaten en scannen goed. Wat is dan het voordeel van jou procedure ?
 
je zei dit: Krijg bij installeren van Malewarebyte de volgende melding:

Kan de DLL/OCX niet registreren: RegSvr32 mislukt met afsluitcode 0x5

Melding genegeerd en toch (niet aanbevolen) doorgegaan. (zeg ff hoeveel infecties mbam gevonden heeft, geef desnoods de log die je krijgt aan het eind)

als je mbam hebt laten scannen moet je dit doen

http://downloads2.superantispyware.com/downloads/SUPERAntiSpyware.exe
Weer updaten en na de scan verwijder je weer de virussen, en start je pc opnieuw op
 
Laatst bewerkt:
Er waren geen infecties gevonden. Allemaal goed en wel, maar wat betekenen de genoemde meldingen, en wat betekent het als ik deze negeer.
 
weet ik niet, maar scan nog even met superantispyware en zeg ff hoeveel infecties die heeft gevonden
en of je de spyware weg is
 
Ga ik morgenochtend doen. Ik heb momenteel McAfee, Ad-Aware (beide enige dagen geleden uitgevoerd) en Malwarebytes (nu uitgevoerd). Is dat niet genoeg ?

Spybot Search & Destroy heb ik er vanaf gegooit.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan