Welk systeem is beter?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Halo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Halo

Banned
Lid geworden
22 nov 2008
Beste mensen,

Welk van deze systemen is beter.. het is puur voor het weten!
Is het Deze of Deze?

Alvast bedankt!

bij deze pc licht het er wel aan wat je wil doen .....
want dit is een dual core en die andere een QuadCore.....
Die andere 2 Verschillen niet echt van elkaar ze hebben alle 2 een Quadcore alleen die neptunes heeft een 9600GT

bij deze pc licht het er wel aan wat je wil doen .....
want dit is een dual core en die andere een QuadCore.....
Die andere 2 Verschillen niet echt van elkaar ze hebben alle 2 een Quadcore alleen die neptunes heeft een 9600GT

Gamen en Photoshoppen..

Ter verduidelijking nog even de twee laatste berichten die je in je vorige topic hebt gekregen:

Van moderator Huijb:
Waar ben je nou mee bezig stefankoop. De helpers zijn hier al dagen bezig jou van goed advies te dienen. En na 43 reacties kom jij met de mededeling dat je over 3 weken weer een nieuwe topic gaat openen. Begrijp wel dat deze dan direct gesloten gaat worden. Ik vind dit echt ongelofelijk zoals jij met de geboden hulp omgaat, dit getuigt van maximale disrespect t.o.v. de helpers.

Van Supermoderator Crash
Goed hier gaat een slot op. Geen nieuwe topic over dit onderwerp meer. Ook niet over drie weken, die zal direct gesloten worden.

Wil je verder gaan, dan kun je mij een mail sturen met de link van je topic. We blijven niet aan de gang met nieuwe topic's, om die vervolgens te moeten sluiten of samen te voegen.

@Stefankoop/Halo
Aangezien je al eerder aangegeven is dit soort topics niet meer te starten moet je dat ook niet onder een ander account. Daarom dit topic gesloten zolas in een eerder topic aangegeven, neem eerst met contact met crash op voordat je dit soort topics opend.

Aangezien ik geen bericht van Crash heb gehad heb je datvoor dit topic nog niet gedaan

@MrMusic, Graag het modereren aan Moderators laten.

@Windows98: Graag respect tonen voor andere leden op dit forum

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan