welk systeem is het best??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan is het nog simpel...

Dan kijk je gewoon bij de onderdelenlijst voor de prijs
 
Ga eens kijken bij www.paradigit.nl Op de site heb ik al even gekeken voor je, naar een Flex PC ATX +AMD Athlon 64 (ja de XP64 versie met het oog op de toekomst) en dus een gewone Athlon versie.

De 64bit versie ligt wel boven de begroting, maar ga eens praten in de winkel, of je een wat kleinere harddisk en dergelijke erin kan krijgen, misschien kom je er dan toch nog aardig mee weg. Voor wat beteeft de 'gewone' athlon, daar kan je zelfs nog wat uitbreidingen aan toevoegen voor jouw budget.
 
nou ik heb het volgende een beetje bij elkaar geknoopt en het leek mij wel een mooi iets

Asus Socket A A7N8X-X
AMD XP 2800 + Box
Maxtor 80GB 7200RPM 8Mb/S-ATA
512MB PC-2700 DDR
ATI RADEON 9200SE 128Mb
Asus CD-ROM 52x Retail
CDRW 52x32x52x Retail
Floppy drive 1,44Mb
GETNET netwerkkaart 10/100Mbps
==edit==
Sweex standard 300 Watt <== is de behuizing
==edit==
Multimedia Keyboard SW-23
3 Knops Scroll PS/2 Muis
Monitor 17"
150 WATT OEM SPEAKERSET


er zit nog geen monitor bij maar wat vinden jullie hiervan ik zal nog ff een keer zeggen wat ik ermee wil doen

gamen (geen die-hard gamer gewoon voor de lol af en toe)
website onderhouden
werkstukken/verslagen maken
muziek luisteren
internetten via een netwerk (wat nog moet worden aangelegd)

nogmaals bedankt!
 
is een leuk systeempje mar die radeon 9200 se is niet echt en goede kaart kun je beter de 9600 xt of de 9600pro en anders de 9600se is 85 euro ofzo heb hem zelf ook ben er wel tevreden over
 
of had je het ff gevraagd op het faqman forum :p ghe ghe want daar staat ook zo'n vraag met jouwn onderschrift (rolandbartl) als username ;) haha maar ok dan neem ik wel ff een andere videokaart
 
ja als je egd veel gamed dan heb je nie veel aan die radeon 9600se maar neem dan die xt versie daar heb je meer aan als je veel games speeld.
 
ik ben er dus grotendeels uit van wat ik ga kopen,

maarrr......

wat zeggen jullie van deze videokaart dan
===edit===
Nvidia GForce FX
FX5200 128MB TV/DVI
128Mb/64-bit DDR + tv-out/dvi Core/memory 250/333 Actieve cooling
===edit===
ik ben echt een NOOB op dit gebied dus ik blijf maar doorvragen :eek: totdat ik echt een zekerheid heb op het gebied van alle onderdelen
 
Is ook niet veel om te gamen...

Ik zou echt een wat groter budget beschikbaar stellen voor je videokaart, wil je een beetje kunnen gamen...

Enne het forum is er voor om vragen te stellen hè! ;)

Oja! Ondersteund de Asus Socket A A7N8X-X wel SATA schijven? Anders heb je ook niet veel aan die SATA schijf...

Ik ben persoonlijk een erge fan van deze winkel.

Sectie videokaarten -->> http://www.gistron.com/scripts/producten.php?cat=7

Scroll daar eens naar de Powercolor kaarten... Dan zou ik eens kijken naar de 9600 kaarten... Daar kan je wel aardig mee gamen! :) (tegen een (voor de meestse) gunstige prijs)
 
de asus geforce fx5700 is ook wel een goeie kaart
maarjah een echte goeie kost toch wel rond de 400 euro dan heb je dus de radeon 9800pro

maja bij jou budget is toch de fx5700 of de radeon 9600xt of 9600 pro een hele goeie kaart
 
400 EURO!!! :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

LoL! Voor 400 euro heb je de X800:D

De 9800 Pro kost nu rond de 190 euro... :)
 
jah ook goed foutje was in de war met die 2 kaarten
 
ja gistron had ik ook el es van gehoord dus ik ben daar maar ff gaan kijke

maar ik heb dus bij de 9600 kaarten gekeken en is dit dan wel een goeie?? :D

ATI Radeon 9600 SE 128MB DVI/TV-out
» 128 Bit

:confused:
 
ja die kaart heb ik zelf ook ben er tevreden over maar iedereen zegt dat het geen echte gamers kaart is terwijl ik er de nieuwste games vloeiend mee laat draaien
 
Geplaatst door kellemen
ja die kaart heb ik zelf ook ben er tevreden over maar iedereen zegt dat het geen echte gamers kaart is terwijl ik er de nieuwste games vloeiend mee laat draaien


Ook op 4 keer FSAA, hoogste resolutie en hoogste kwaliteit?:eek:
 
ik was toch al bezig dus zal eens kijken wat ik zou doen met 650 euro

standaard atx kast 29,50
floppy drive 9.95
dvdrom liteon 28,50
256mb pc2700/333 46,50
maxtor 80gb harddisk 68,50
asus a7v8x-x mobo 52,50
simpel muis+toetsenbord 10,00
amd 2600 box 94,50
videokaart fx5900xt 128mb 199,00
monitor lyama 17" 119,00

totaal 662.00

verzendkosten onder rembours een euro of 15

dit is wel zonder software, windows xp home kost een 100 euro, het vriendencircuit is goedkoper ;)

absoluut de dvd rom behouden, spellen komen meer en meer uit op dvd.

misschien verstandige optie de videokaart meer een 150 euro te laten kosten en in plaats daarvan nog eens 256mb geheugen erbij te nemen.

let wel: je moet dit zelf in elkaar zetten, misschien kan iemand dit voor je doen, yorcom doet dit voor 50 euro
www.yorcom.nl

pfff lijkt wel of ik er werk, heb althans goede ervaringen daar. Ook als het onverhoopt niet helemaal goed ging.

groeten
 
Je kan inderdaad beter 512 MB geheugen nemen. Dan kan je nog voor 190 euro ongveer een Ati radeon 9800 PRO kopen... En dat is een hele goede kaart! :thumb: Wordt alleen iets meer dan 650, maar dat hou je toch altijd. Toen ik eerst ging uitrekenen hoeveel ik kwijt was voor een simpele upgrade was het 400 euro. Nu is dat 750! :8-0: Maarja, als je iets goeds wil hebben.... :) ;)

Succes met denken :p ,
Timothy
 
ja ik kan met mijn 9600se alles vloeiend laten draaien ook op hoge resolutie
 
unrear 2004 nfs underground maffia quake 3 arena soldier of fortune 2 en nog paar wee titels nie sow uit me hoofd
 
probeer far cry maar eens kijken of je nog alles op hoog kunt spelen

ik in ieder geval zeer zeker niet, heb een nvidia 5200 ultra
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan