Welk systeem voor kind van 5???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Forza Utreg

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 aug 2001
Hallo beste mensen,

Ik heb eigenlijk 2 vragen waar ik graag een antwoord op zou willen:

• Een vriendin van mij wil graag een PC kopen voor haar 5 jarig zoontje. Ze wil hem graag educatieve spellen laten spelen en hem zo dus spelenderwijs het PC gebeuren onder de knie te laten krijgen. Aan wat voor een systeem moet ik dan denken??? P1 of 2. En wat zou ze er max. voor moeten betalen??
  • Ik heb geen verstand van laptop's maar wil er wel 1 kopen. Ik wil er graag Office dingen mee doen en op het WWW kunnen. De office documenten wil ik ook graag ter plekke kunnen printen. Wat zijn de minimale eisen voor zo'n laptop en welk merk/prijs verhouding is de beste???

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groeten Daan

het is altijd moeilijk om aan te geven wat voor systeem, het gaat erom wat zij wil voor haar kind van 5 ,ze wil denk ik geen nieuwe pc kopen, en dat hoeft ook eigenlijk niet, educative spellen, kun je best spelen met een pentium 2 alleen zijn er tegenwoordig spellen die meer vragen dus altijd kijken achterop de cd roms wat de minimale systeem mogelijkheid is om het spel te spelen, ik denk dat je dan ongeveer 400 euro kwijt bent! en wat de laptop aangaat is dat moeilijk moet hij ook heel lang meegaan, wat ga je er mee doen! allemaal vragen die belangrijk zijn. dus?

wil je er een computer kopen voor een kind van 5?

weet je daar zelf heel weinig of niks van?

dan is het net zoiets als een brommer voor hem kopen. Besef wel dat een comp waar een kind achter zit om de haverklap niet meer goed werkt. En iemand moet de spellen installeren en zo kind hierin wegwijs maken.

Dan kan je denk ik nog beter nintendo of sega kopen.