welk systeem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
En wordt het een p4p of een de luxe?
En de tvkaart staat er niet bij d8 ik.
Hauppage en/of pinnacle zijn mi de betere en bij pinnacle is de software perfect......maar tv kijken op een pc? TV is toch relaxter, lekker op de bank enzo...?

Jammer dat er niet meer reakties van mensen komen btw....

Tja er zijn natuurlijk altijd nog manieren om goedkoper uit te komen maar een gegeven moment kies je ook ergens voor...ik vind het geen vreemde prijs!

Wat ik zelf aan het besteden ben...dat wil je niet weten...ik ook niet btw ;)

Suc6
en ik hoop niet dat je nu doorgedraaid bent.
H

de pinnacle pctv stereo kaart zit in de prijs evenals een losse firewirekaart met drie aansluitingen.

het wordt dus geen deluxe.

en die weinige reakties was mij ook al opgevallen.had verwacht dat er toch meer zou worden gereageerd omdat toch iedereen zijn eigen mening heeft.of misschien hoeft er niemand te reageren want je advies samen met dat van wim was perfect!!!!!!!!!!!

mario

speeltijd is net voor kerst hoop ik.moet nog tijd vinden om naar de winkel te gaan.druk,druk,druk want het ding moet ook betaald worden!

denk alleen niet dat ik op zaterdagmiddag bij paradigit moet binnenstappen vanwege de drukte of valt dit wel mee?

mario

De laatste keer heb ik de PC gewoon per telefoon besteld. Scheelt toch weer. Of ze dat altijd doen weet ik natuurlijk niet. Voor mij was het de 4e pc die ik er kocht.

Meestal duurt het samenstellen ca twee weken inclusief bezorgen bij het filiaal.

De drukte in Utrecht (waar ik meestal naar toe ga) is heel wisselend.

Dat wordt een toppie systeem met alles wat erbij zit vind ik het een mooi prijsje....

Zaterdagmiddagboodschappen vind ik sowieso afgrijselijk!! Met al die mensen, helemaal in deze tijd.

Enne... bedankt voor het compliment....:o
veel plezier ermee straks......we lezen het wel in je systeeminfo!

Greetz
H

sorry,maar het is iets anders geworden.
het hierboven beschreven systeem was een aanbieding bij paradigit,maar toen ik op het punt stond hem te bestellen was het geen aanbieding meer.was gelijk 260 euro duurder.

het systeem wat ik nou heb(moet het nog aansluiten)
is nu:
pentium4 2,6 Ghz 800Mhz FSB
2x 512 Mb ddr PQI dual channel pc 3200
moederbord: chaintech zenith 9cjs
videokaart: geforce2 MX
120 Gb /7200 rpm
2x dvd/cd-rw combodrive
speakers creative inspire 6.1
kast antec plus 1000amg
voeding 400 watt
muis logitech mx700
toetsenbord cordless desktop optical mx

er moet nu alleen nog een dvd-brander en een tft-scherm bij.
en misschien een andere videokaart?

vooruitgang of niet?

mario

Hoi Mario,

Als het voor jou werkt , werkt het voor mij ook :D

Het is de videokaart die ik het meest verafschuw maar zoals ik eerder zei dat is mijn persoonlijke mening[gebaseerd op de verschillende ervaringen ermee dat wel..]

Verder een heel mooi systeem volgens mij! lekker veel geheugen, chaintec zijn prima borden over het algemeen en 800fsb is vooruit denken...
400watt is erg royaal maar beter mee verlegen dan om verlegen merkte ik laatst bij een kennis...die voeding brande door...was 100 Watt, ja je leest het goed....
met alle tekfoefies van deze tijd dus een wonder dat ie t zo lang uithield...maar dat zal jou niet overkomen.
heb je ook een geluidskaart voor die 6.1 want anders heb je het effect nog niet!?

Waarom 2 x een dvd/cd-rw combodrive en dan ook nog een dvdwriter????

Veel plezier ermee.
H

Leuk systeem. Het verbaast je waarschijnlijk niet dat ik ook voor een andere videokaart zou kiezen.

kan natuurlijk niet alles verlangen van een tweede hands systeem zonder monitor.

de prijs was 550 euro,lijkt me toch een koopie!

samen met een dvd-brander (nec 1300a) ,een videokaart(9600pro) en een tft 17"(ilyama) kom ik toch leuk uit denk ik.

550 + ongeveer 750 klinkt beter als 1900 euro.

er gaat een dvd combo uit en er komt een dvd-brander in.er zaten er nou eenmaal twee in.

mario

Klinkt inderdaad wat goedkoper. Veel plezier er mee. :thumb:

Ja dat snap ik ook...leuke deal dan :thumb:
enjoy......:D

de videokaart is ook weer niet gelukt,is toch weer een andere geworden.

club3d 9800pro

tft is ook in bezit, neovo f17

nu alleen de dvd brander nog!

totale kosten nog geen 1000 euro,dus ik heb een leuke kerst.

Ik sluit me helemaal bij Wim aan...!!!
Hele goeie kaart...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan