milcop
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 dec 2009
beste...
ik heb sinds een tijdje een nieuwe pc [ Compaq evo D510 SFF ] Met het type moederbord (als dat er wat toe doet: Manufacturer Compaq | Model 07E4h )
en de vga memory is 64 mb ( vind ik zelf laag maar weet niet of het zo is xD)
dus aan mij de vraag
kunnen jullie achterhalen welke type kaart ik in mijn pc moet hebben & of er wel een uitbreidings slot in aanwezig is...
met type bedoel ik:
(lijstje gekopieerd van een webshop)
En als jullie misschien een goede goedkope tip hebben ( ben nog maar 15 jaar dus mag niet te duur wezen) mogen jullie zel altijd geven
Ik weet niet of het ertoe doet om jullie te laten weten waar ik mn pc voor gebruik, Zo ja Hier dan een lijstje
ik heb sinds een tijdje een nieuwe pc [ Compaq evo D510 SFF ] Met het type moederbord (als dat er wat toe doet: Manufacturer Compaq | Model 07E4h )
en de vga memory is 64 mb ( vind ik zelf laag maar weet niet of het zo is xD)
dus aan mij de vraag
kunnen jullie achterhalen welke type kaart ik in mijn pc moet hebben & of er wel een uitbreidings slot in aanwezig is...
met type bedoel ik:
- AGP-grafische kaarten
- Externe VGA kaarten
- PCI express-VGA kaarten, ATi-chipset
- PCIexpress-grafische kaarten, nVidia-chi
- PCIexpress-VGA kaarten, Workstations
- VGA kaarten PCI
(lijstje gekopieerd van een webshop)
En als jullie misschien een goede goedkope tip hebben ( ben nog maar 15 jaar dus mag niet te duur wezen) mogen jullie zel altijd geven
Ik weet niet of het ertoe doet om jullie te laten weten waar ik mn pc voor gebruik, Zo ja Hier dan een lijstje
- Msnen
- Internetten
- Chatten (irc)
- Webdesign & onderhoud