Welk van de 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartpijnaert

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2009
Welke van de 2 laptops zou jij aanraden om te kopen?

hp-pavilion-dv7-3000eb

of

/sony-vaio-vgn-fw51zf-h

Ik ga deze computer gebruiken om
- af en toe eens een spelletje te spelen (hoeft niet op hoogste details te staan.
- via hdmi aan te sluiten op tv om als dvd-speler te gebruiken (hebben we niet) en als blu-ray opkomt om deze films ook af te spelen.
- De sony heeft een blu-ray schrijver. Is dit nu al handig om te kopen? De laptop zou toch een tijdje mee moeten gaan. Deze optie is nu nog niet belangrijk maar zou in de toekomst misschien wel vaak kunnen gebruikt worden.

Wat denken jullie?
Welke zal de snelste zijn?
De gebruiksvriendelijkste (door merk, batterij, evt. afstandsbediening,...)?
Het beste qua prijs/kwaliteit-verhouding.

Alvast bedankt!
Bart

hey,

bedankt voor de reactie. Dat vorige topic had ik al gezien.

Maar welke laptop is dan het beste om spelletjes te spelen en is een blu-raybrander nu al handig om te kopen? (de volgende 5 jaar komt er dan zeker geen nieuwe)

Zijn er nog andere verschillen?

de sony is in alle opzichten beter dan de HP, alleen die processor in de HP is stukken beter, ik zou je aanraden om nog heel even te wachten, de i7 processoren zijn redelijk nieuw op de markt en ik denk dat er aan 't eind van de maand veel meer laptops zullen zijn met deze processor aan boord

Hoi,

Voor de games zit er in de Sony een wat betere videokaart en op de Hp zit weer een led display wat weer ten goede komt voor de de accu en is wat goedkoper En de Sony kan weer een hogere resolutie aan .Moeilijk om een keus te maken voor een ander maar persoonlijk zou ik het op de Sony houden.

ja die dan weer wel, maar ik zie even het addertje onder het gras niet waarom deze goedkoper is dan die andere sony

Hoi,

Als je budget hebt ja dan zou ik deze nemen maar denk dat je even goed naar de prijs moet kijken hier is hij al een stuk goedkoper

Hoi,

Niet echt behalve dat in de Sony met T9600 en iets betere videokaart zit maar dat zou weer recht getrokken kunnen worden door de processor voor de rest is het verschil nihil Maar is qwerty niet gangbare indeling hier in Nederland

alvast bedankt.

Dan zal ik deze laatste laptop van sony zoeken met azerty-formaat (de standaard in belgië)

Veel bedankt voor jullie hulp!

groeten

Bart

Hoi,

Succes dan met de aankoop met het azerty toetsen bord:D:D :thumb::thumb:

In principe zijn de speciaficts hetzelfde kwa video geheugen is goed en natuurlijk een zeer goede en snelle processor alleen een klein nadeel van de laptop is het.merk acer is niet slecht maar goed is ook weer anders maar hp is ook niet altijd goed wat dat betreft als je goede garantie wil kan je het beste de Sony nemen maar kwa prijs is de acer een zeer aantrekkelijke laptop ik zeg ook niet dat acer het slechste merk is wat er is alleen meestal gaan de meeste laptops wel wat korter mee de goedkoperen voor zover ik weet je kan het beste een paar beoordelingen op Google ofzo opzoeken maar ik zou denk ik wel voor de acer gaan alleen ik geloof niet of er een blueray speler inzit of wel is dat ook een probleem en met de acer ben je berijd op de toekomst en de wat duurdere toestellen gaan meestal ook wat langer mee dan de goedkopere toestellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan