Welk van de 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi aceraspirefan,

Ik begrijp dat je je naam eer wil aandoen:D:D maar ik zou toch echt geen Acer nemen staat niet echt goed bekend dan nog de beter de Hp en laten we eerlijk zijn hier in Nederland zit er 400 euro verschil tussen de Sony en Acer en qua specificaties onderhand gelijk dat prijsverschil moet toch ergens in zitten behalve de naam dan.
Nee ik zou toch denk ik wat meer centen uitgeven.

Hoi aceraspirefan,

Ik begrijp dat je je naam eer wil aandoen:D:D maar ik zou toch echt geen Acer nemen staat niet echt goed bekend dan nog de beter de Hp en laten we eerlijk zijn hier in Nederland zit er 400 euro verschil tussen de Sony en Acer en qua specificaties onderhand gelijk dat prijsverschil moet toch ergens in zitten behalve de naam dan.
Nee ik zou toch denk ik wat meer centen uitgeven.
jh maar Miss licht de prijs wel aan de kwaliteit omdat acer niet het allerbeste merk is maar ik kan verder ook geen verschil vinden

Hoi,

Oke, zijn we het toch eens:D:D jij hebt denk ik wel een Acer beetje tevreden mee?

Hoi,

Oke, zijn we het toch eens:D:D jij hebt denk ik wel een Acer beetje tevreden mee?

Ik heb idd een acer ik heb de acer aspire 7520g opzich wel een goed ding voor een lage prijs ben er opzich wel tevreden over maar als ik een nieuwe mocht kopen had ik wel een ander. Merk gekocht omdat acer gewoon rottige software erop heeft zelf vind ik Dell wel goed mede omdat je bij Dell zelf je laptop of computer samen kan stellen :D

Heb je al een laptop uitgezocht of een andere op internet of in de winkel gezien waar je nog wat vraagjes over hebt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan