welk webhosting?

Status
Niet open voor verdere reacties.

buddy5

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 feb 2006
Ik zoek een host, ik heb al op internetten.nl en webhosters.nl gekeken, maar ik kom er niet uit.
Wie weet een goede? schrijfruimte moet minstens 250 mb zijn en dataverkeer 20 gb of meer omdat er heel veel mensen naar onze site kijken.
De meeste zijn vreselijk duur...
Nou had ik pcextreme gevonden en die heeft een schrijfruimte van 750 mb en dataverkeer van 30 gb en die kost € 5,00 per maand. Dus heel goedkoop in vergelijking met andere, maarja dan vertrouw ik dat weer niet:confused:

gr. conny

Vraag eens wat aart vraagt voor webhosting.

Ik zie niet in waarom je PCextreme niet vertrouwt. Ik heb zelf erg goede ervaringen met dat bedrijf, en het zal niet voor niets zijn dat ze al meer dan 7000 klanten hebben.

Wijnands zei:
Ik zie niet in waarom je PCextreme niet vertrouwt. Ik heb zelf erg goede ervaringen met dat bedrijf, en het zal niet voor niets zijn dat ze al meer dan 7000 klanten hebben.

Tsja hij is zoveel goedkoper dan andere, dan heb ik zoiets zal dat wel goed zijn, soms is goedkoop duurkoop. maar ik zag dat er meer mensen heel positief zijn over pcextreme....

Het is ook een moeilijke bezigheid om de voor jou goede (budget-) webhost te zoeken. Ik ben er ook een tijdje mee bezig geweest, en ik ben toen bij PCextreme uitgekomen, voor iemand anders is dit weer een andere host, en voor jou misschien ook. Zoek eens een paar hosts uit die je wel lijken te bevallen, stuur in een paar dagen tijd een paar mailtjes naar de verschillende afdelingen van die host, en kijk hoe snel en volledig ze reageren. Ook zou je eens op de forums of 'showrooms' van die hosts kunnen kijken of je sites kunt vinden die zij momenteel hosten, zodat je een indruk krijgt van de snelheden van het netwerk.
Ik wens je veel succes,

wijnands

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan