Welke accecoires moet ik kopen bij aankoop van een PS3

Status
Niet open voor verdere reacties.

richardmeijer

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2012
Berichten
103
Welke accecoires moet ik kopen bij aankoop van een PS3
Zitten er standaard alle kabels bij?
 
Welkom op helpmij.

Ga er van uit dat je een stroom en hdmi kabel nodig hebt. Die zitten er ongetwijfeld bij.Desnoods kan de winkelier je vertellen wat je verder nog moet bijkopen, maar veel zal dat niet zijn...
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

HDMI kabel zit er niet standaard bij.
 
Ok, vaag. Je mag aannemen dat wanneer je een auto koopt en een stuur aanwezig is... Lijkt mij dat alles voor een normale werking er bij zit, maar misschien gaat men er van uit dat mensen nog voldoende hdmi-kabels in de lade heeft liggen naast de telefoonladers... :)
 
Oke een hdmi-kabel moet ik er dus bij nemen.
Hoe sluit ik die aan? op de router? of van de PS3 naar de tv? ik denk van de PS3 naar de router hea?
 
een hdmi kabel (Expert €12,-, Action €3,95) leg je tussen de PS3 en de tv
 
@Snijworst,

Standaard zit deze kabel erbij;
Consoleplaza_1478_1.jpg

HDMI zal men dus los moeten kopen.
 
Bij de action dus goedkoper, maar zit er ook kwaliteitsverschil in vergeleken bij duurdere?
 
Mijn PS3 heeft standaard een AV/S-Video kabel erbij en een controller en een stroomsnoer.
Zelf zul je (als je bijvoorbeeld met meerdere personen wilt spelen) een extra of meerdere extra controllers moeten kopen.
Een HDMI kabel koop je natuurlijk alleen als je TV hiervoor geschikt is, anders gebruik je dus die AV/S-Video kabel.
Internet kun je aansluiten met een RJ-45 UTP kabel (niet-technische mensen, lees: internetkabel) of via Wifi.

Hopelijk heb je hier voldoende aan.
 
Oke, maar zit er ook echt kwaliteitsverschil tussen een hdmi kabel van action en die duurdere bij bijvoorbeeld Saturn? of maakt dat niet veel uit.
Ik heb een moderne tv waar wel een hdmi kabel op aangesloten kan worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In principe maakt 't geen klap uit, een vriend van me heeft er ook een van de action gekocht, dat ziet er hartstikke goed uit.
Edit: Zorg wel dat je de nieuwste versie koopt (1.4 is het volgens mij op dit moment)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan