Welke Anti-Spyware is het beste?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die firewall vraagt minder van je systeem, dan de scanner.

Maar ik kan nooit kiezen tussen dingen :p Zijn ze alletwee evengoed?

Smakelijk!

EDIT: Dus de firewall mag blijven? ^^ Of beschermen die andere versies mijn pc beter?
EDIT2: Ik merk dat NOD32 betalend is?

Laatst bewerkt:
Beide zijn goed. Zelf gebruik ik gewoon de Windows firewall. Ik gebruik een PC als Server, hierop stond tot voor kort nog een Norton firewall op. Deze beschermt de pc waar ik mee werk en de andere pc's of laptops die op eht netwerk aangesloten worden.

Symantec is ook een betaalde versie. Er bestaat alleen een proefversie die je gratis voor een bepaalde tijd kunt uit proberen,

Laatst bewerkt:
Maar voor Symantec moesten wij niet betalen, die hebben we van mijn vader zijn werk gekregen. :confused:

Dat vermoede ik al, omdat je de Client versie aangaf. Wordt deze dan via het werk geupdate?

Nee, hij is geïnstalleerd & ik kan hem levenslang gebruiken. Ik kan alle functies gebruiken, waaronder de Live Update.

EDIT: Moet ik Ad-Watch van Ad-Aware aan- of uitzetten?

Laatst bewerkt:
Nee, hij is geïnstalleerd & ik kan hem levenslang gebruiken. Ik kan alle functies gebruiken, waaronder de Live Update.

EDIT: Moet ik Ad-Watch van Ad-Aware aan- of uitzetten?

Zoals ik al eerder zei, real time scanning ( Ad Watch ) werkt niet bij een gratis verzie.

Klopt en zo zijn er nog wel een paar. TS wil graag de beste bescherming en die heb je niet met Avast. Wel goed maar niet de beste.....

Ik heb windows vista en ik neem er internet op , maar wat ik mij dus afvraag welke (gratis) software is goed?
Ik heb hier Norton 2008 liggen maar ik denk dat ie mijn systeem nogal gaat vertragen..

Wanneer je de machine gebouwd hebt ,zoals je dat van plan was, zou je geen problemen moeten hebben.

Dus, even een samenvatting: Wat moet ik nu doen qua Antivirus/Firewall als ik niet wil betalen? Bij mijn versies blijven?

[Liever geen "Je zou dit kunnen doen" antwoorden :p ]

Ik denk als je terug leest dat je genoeg weet.

Gratis? Avast en Comodo bijvoorbeeld.

of AVG en Zone Alarm.

Wat jij het beste bevalt want dat kan ik niet zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan