Welke antivirus in 2009??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastertje

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2001
Mijn licentie is bij Kaspersk weer eens verlopen, heb ze nu al 3 jaar naar alle tevredenheid. Merkte alleen wel dat de versie van '2008' wat meer werkgeheugen kostte (of mijn computer is aan vervanging toe). Moet ik gewoon mijn licentie vernieuwen bij de russen of zijn er nu weer snellere, weinig werkgeheugen verslindende AV's die je kan aanbevelen. Ik heb alleen een AV nodig, evntueel met ingebouwde spyware verwijderaar. Is nod goed bezig of nog een ander bedrijf. :thumb:

Mijn licentie is bij Kaspersk weer eens verlopen, heb ze nu al 3 jaar naar alle tevredenheid. Merkte alleen wel dat de versie van '2008' wat meer werkgeheugen kostte (of mijn computer is aan vervanging toe). Moet ik gewoon mijn licentie vernieuwen bij de russen of zijn er nu weer snellere, weinig werkgeheugen verslindende AV's die je kan aanbevelen. Ik heb alleen een AV nodig, evntueel met ingebouwde spyware verwijderaar. Is nod goed bezig of nog een ander bedrijf. :thumb:

Zoals gezegd: zoekt en gij zult vinden ...... :p
Je eerste keuze moet zijn of je met een betaalde, danwel een gratis pakket verder wilt.
Na jarenlange licentie op een betaalde, ben ik nu over op AVG-free.
Ben daar - mits goed ingesteld zodat hij niet dagelijks je schijven gaat controleren - dik tevreden mee.

Ik vraag niet om de beste maar om wat dit jaar voor mij de betere zal zijn en of Kaspersky nog steeds goed is. Al is de vraag 2701x gesteld dat is vaak toch een momentopname. Voor mij is het belangrijkst een lichte applicatie met goede beveiliging. Ik heb zelf online gezocht op test resultaten maar niks gevonden, wellicht heeft er iemand een test in een computerblad gelezen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan