Welke antivirus programma is de beste???

Status
Niet open voor verdere reacties.

emal75

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2004
Welke goede antivirus software kan ik via internet gratis downloaden om niet besmet te raken?????
Aan die vieze virussen spyware adware etc.

gratis virusscanner -->> avg

voor spyware -->> adaware se met talenpakket
ook voor spyware -->> spywareblaster 3.2
alle programmaas installeren en updaten.

ook niet te vergeten een firewall -->> sygate

en op je vraag er is geen programma waar je ZEKER weet dat je niet besmet raakt.

Laatst bewerkt:
avg idd, maar ook avast is gratis.

Als gratis firewall outpost free of sygate free, en tegen de spyware spywareblaster en mozilla browser/mail.

Maar denk eraan:

Je bent alleen beschermd tegen het één na laatst bekende virus!

hij bedoeld natuurlijk dat je beschermd bent tegen alle virussen die bekend zijn en das logisch,tegen de nog onbekende virussen kun je nooit beschermd zijn. ;)
snap je?

Geplaatst door maikel9
hij bedoeld natuurlijk dat je beschermd bent tegen alle virussen die bekend zijn en das logisch,tegen de nog onbekende virussen kun je nooit beschermd zijn.;)

Nee hoor. Goede antivirusprogramma's hebben ook heuristische analyse in huis, waarmee nog niet bekende virussen kunnen worden opgespoord.

Geplaatst door maikel9
hij bedoeld natuurlijk dat je beschermd bent tegen alle virussen die bekend zijn en das logisch,tegen de nog onbekende virussen kun je nooit beschermd zijn. ;)
snap je?

Dat wist ik maar zo staat het er niet in. Er staat: alleen beschermd tegen het één na laatst "bekende" virus

Geplaatst door buffy

Nee hoor. Goede antivirusprogramma's hebben ook heuristische analyse in huis, waarmee nog niet bekende virussen kunnen worden opgespoord.

je zal wel gelijk hebben,maar als er een nieuw virus opkomt hoeveel pc"s raken dan niet besmet ondanks de antivirusprogramma`s.en als ze dan later bekend zijn door de updates dan word het steeds minder en hoor je het vrijwel nooit meer.
maar daar kunnen we natuurlijk eindeloos over discuseren maar daar heb ik geen zin in.:p :)

BEDANKT IEDEREN VOOR HEN AANDACHT

JULLIE ZIJN DE BESTE

BEDANKT VOOR ALLE MOIETE:thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan