welke antivirusprogramma is het best?

Status
Niet open voor verdere reacties.

elsguarneri

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2003
Ik heb diverse virussen en wil een virusscanner downloaden welke kan ik het beste nemen en is ook nog eens niet duur?

deze vraag zou een hele interessante discussie op kunnen leveren.

Er zijn meerdere heel goede. Persoonlijk "zweer" ik bij Norman. (voormalig Nederlands bedrijven ThunderByte Anti Virus (TBAV) en S.H.A.R.K. welke bedrijven een jaar of vier geleden zijn overgenomen / gefuseerd met het Noorse NORMAN.

De software heet nu NVC (Norman Virus Control)

www.norman.nl

Prijs ? 20 euro per jaar met automatische updates om de paar dagen middels het WWW. (Gratis firewall wordt meegeleverd)

Laatst bewerkt:
Antivir personal edition werkt bij mij perfect, in een van de computerbladen (welke weet ik niet uit m'n hoofd) kwam BitDefender er als beste uit.
Er werd op diverse fronten getest o.a. voor office en zip-bestanden.

Laatst bewerkt:
en als je overweegt om een licentie van een bepaald bedrijf te kopen dan zou je er wellicht handig aan doen om in dit forum eens te laten zoeken naar de naam.

Ik denk dat je nogal verrast zal zijn over de vele problemen die kunnen ontstaan / zijn ontstaan, met mensen die een licentie hebben van een bepaald groot anti virus bedrijf, zoek maar eens op bepaalde namen in de helpmij.............................

NOD32, Command, NAV, KAV, Norman, McAfee, DrWeb, F-Secure, RAV en de allerbelangrijksten: gezond verstand en up-to-date houden.

Groetjes,

Pieter

Geplaatst door elsguarneri
Ik heb diverse virussen en wil een virusscanner downloaden welke kan ik het beste nemen en is ook nog eens niet duur?
Welkom op helpmij.nl

Als je al virussen hebt zou ik eerst scannen op www.housecall.nl. SOms lukt het niet een virusscanner te installeren als er al virussen zitten op een pc. Vragen welke virusscanner de beste is is het zelfde als vragen welke auto het best is... Ik gebruik Norton, bevalt goed. Er zijn echter meer goede scanners.

Allemaal bedankt. Ik heb norman virusscanner gedownload en alle virussen zijn verdwenen. groetjes Els

mcafee

ik had zelf mcafee 2003 en die was perfect"handig en nls talig". maar ik ben zelf nu opzoek naar de nieuwste versie van mcafee, graag laten wete hoe dat kan gedownload worden als het mag
groetjes

Je hebt al een eigen vraag met antwoord. Dan is het zeker niet nodig om een topic uit 2003 naar boven te halen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan