Welke antivurus kopen ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dark
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dark

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
Hey,

Mijn huidige antivirus verloopt over 4 dagen (Kaspersky internet security) ik wil nu weer een nieuwe anti virus kopen, maar welke zal ik deze keer halen ?

Kaspersky
Nod32
Norton Antivirus

Als je wil betalen zou ik gewoon Kaspersky houden. Waarom een ander?
Anders NOD32 maar zeker geen Norton !!

Gratis neem je gewoon Avast die ook prima is :thumb:

Hou je lekker je centen in je zak.

hey,

Via jullie heb ik helemaal geen korting als ik bestel.... Als ik naar kaspersky zelf ga en mijn oude serial invoer heb ik 20% korting.

In ieder geval bedankt, ik ga gewoon voor de Kaspersky is ook nog stukkie goedkoper dan Nod32 !

Als je wil betalen zou ik gewoon Kaspersky houden. Waarom een ander?
Anders NOD32 maar zeker geen Norton !!

Gratis neem je gewoon Avast die ook prima is :thumb:

Hou je lekker je centen in je zak.

Absoluut oneens met bovenstaande.

Norton is een geweldige beveiliging.
Ik zou geen anti-virus versie kiezen maar de Internet Security

Eigen ervaring en testen.

Norton 2010, ga daar maar eens even een test over lezen, voordat je allemaal conclusies trekt
xD

Wat wel zo is en dat moet je even goed onthouden, Norton vraagt wel veel van je systeem:D

Waarom betalen als er heel goeie free producten zijn?

Ik draai al jaren met grote tevredenheid het volgende:
Als firewall de standaard van Microsoft, die doet zijn werk uitstekend.
Als permanente av-bescherming: AVG free
Voor de wekelijkse en ad hoc controle: Spybot en A-Squared free

Laatst bewerkt:
Voordat ik conclusies trek heb ik inderdaad naar tests gekeken daarom gaf ik je die link ook van één van de bekendste en onafhankelijke AV testers.
Daar komt Norton er dus niet zo best uit.
Avira komt daar alweer als de beste uit en Norton staat onderaan in het lijstje.
Verder zoals je zelf al aangeeft vraagt Norton enorm veel van je systeem bronnen. Reden genoeg om voor een ander te kiezen. Avast scoort bijvoorbeeld hoger en vraagt bovendien zeer weinig van je systeem bronnen. Dan is de keuze snel gemaakt lijkt mij.
Maar goed, ik krijg dit toch niet uit je hoofd gepraat dus ik ben hiermee klaar.

Mijn ervaringen met Norton AV/Security zijn ook niet bepaald goed. En dat is zacht uitgedrukt. Eerlijk gezegd vind ik het een schandaal dat ze geld vragen voor dit product. Bij meerdere gevallen waarbij mij hulp ingeroepen werd omdat de PC niets meer deed of zo traag was geworden dat het leek of de PC kapot aan het gaan was, bleek Norton de veroorzaker te zijn. Verder zag ik ook dat Norton AV in een aantal gevallen 10-tallen virussen doorgelaten had die het meest eenvoudige gratis av-pakketje wel ziet en tegenhoudt.

Ik spreek alle talen behalve BEtalen!

AVG FREE :thumb:!!

Nogmaals; waarom kopen? De gratis alternatieven zijn niet beter of slechter dan de betaalde. Geen enkele AV houd 100% van alles tegen...

Ik zeg (nogmaals) AVG-Free

Al kijk je naar avast haalt veel weg maar word je pc super traag van al kijk je naar testen:thumb: dus ga ik altijd voor Nod32 of Kaspersky de beste al zeg ik het zelf:love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan