Welke behuizing te kiezen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diamond

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2001
Hoi hoiii ik zit al enige dagen te twijfelen welke behuizing ik zal gaan bestellen. Op dit moment heb ik de Sunbeam Transformer ergens besteld. Al sinds december vorig jaar maar hij is er nog steeds niet. Problemen bij de leverancier en het kan nog 6 weken duren. Nu ben ik van plan om misschien een andere kast te nemen maar zit te twijfelen tussen de volgende kasten:

GESI_008_4g.jpg

elite_s.jpg

Eventueel zonder LCD scherm of in het zwart
guardian_s.jpg

JR-2.jpg

Deze eventueel met een Window Ets erin zoals dit:
ets40.jpg

Als jullie een keuze moesten maken en geld is niet zo belangrijk welke kast zouden jullie dan nemen?
En weten jullie misschien nog mooiere behuizingen, ik hoor graag jullie reacties.

een kast kiezen ligt gewoon aan iemands smaak.
Kies voor een kast die groot genoeg is, en dus niet al te vol wordt. Dit is voor de koeling wat beter en houdt ook ruimte over voor de toekomst.

Voor de rest heb je kasten incl voeding en excl.
Kijk wel wat voor merk het is als het incl voeding is. Het ene merk is beter als het andere merk.

Voor de rest is het eigen smaak.

Let er ook even op dat de goedkopere kastjes vaak gemaakt zijn van flinterdun metaal en slecht passende kunstof onderdeeltjes,die er voor zorgen dat ze ongelofelijk resoneren(lawaai maken)

ik ben het helemaal met je eens.

Zo's spectaculaire kast is misschien even leuk en is vooral leuk om aan andere mensen te laten zien, maar ik zou mezelf binnen 3 dagen aan zo'n kast gaan ergeren.

Geef mij maar een strakke kast, die mooi is afgewerkt.
(maar eigenlijk gaat het mij erom dat alles wat ik er in wil hebben er ook in past - kwaliteit dus)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan