Welke betekent Factory Restet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjorsisgerest

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2011
Berichten
62
Hallo,

Ik wil graag mijn PC naar Factory standaard doen.

Ik weet al waar ik moet zijn om dat te doen maar nu vragen ze me 3 keuzes en ik weet niet welke ik moet hebben.

:

-Recover Windows to entire HD
-Recover Windows to first partition only.
-Recover Windows to entire HD with two partitions.


Zou iemand kunnen zeggen welke Factory Reset betekent?

Mvg,


Sjors
 
Hoe kan je zo een recovery doen? Heb je een backup schijf, of zit ergens een verstopte partitie?
 
Dan zal ik een recover windows to first partition only doen.
 
Weet je het zeker? Dus dan krijg ik alles terug wat er op stond toen ik hem kocht?
 
Het hangt af van wat je besturing systeem is. Met Windows 7 kwam een boot partite erbij, dat moet altijd de eerste partitie zijn. Maar ik kan vanaf de afstand niet zien, of je nu Windows 7 or 8 gebruikt. Indien de jongens bij Asus hun huiswerk hebben gemaakt dan verwacht ik dat je, heb je pech, bij de eerste herstelpoging alleen de boot partitie hersteld. Dat is niet erg, je kan het overdoen met optie 2 partities herstellen.

Het hangt in feite af hoeveel partities nu op de laptop zijn. Daar kom je met schijfbeheer achter.
 
middelste optie doen dan word enkel de c: schijf gewist en je windows opnieuw geinstalleerd zoals je hebt gekocht
 
Kan je onder Windows de C: en de D: schijf zien, en kan je ervaan lezen en schrijven? Indien wel, dan heb je geen verstopte partitie, en je moet je recovery met een DVD doen...
 
Hoi,
volgens de E-manual is de partitie zonder schijfletter je recoverypartitie.
Ik neem aan dat je bij zo'n dure laptop toch ook een handleiding hebt?
 
Mijn grote vraag is kan het nou wel of niet, en zo ja welke moet ik dan kiezen.

(Ik ben niet zo heel goed in al die namen)

Ik heb hiervoor een computer gehad en daar ging het heel makkelijk. Maar nu komt er heel veel bij kijken.
Ik probeer de doos van de laptop vandaag nog op te zoeken...

Mvg,

Sjors
 
Ok volgens de handleiding zit de partitie gewoon op me pc:
Handleiding.jpg

Maar welke moet ik nu kiezen?

Mvg,

Sjors
 
Windows herstellen naar de eerste partitie volgens mij, de recovery wordt hier volgens mij buiten beschouwing gelaten.
Ik geef toe het is een beetje verwarrend (de recovery wordt wss niet als partitie gezien).
Wil je zeker gaan bel dan even de winkel waar je hem kocht of neem online contact op met Asus via de site.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan