Welke beveiliging?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tolax
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tolax

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Ik zit hier op een net nieuwe laptop met Vista en ik vroeg me af wat ik nu met de beveiliging zal gaan doen .. Ik heb niet zo veel zin in Norton (vertraagt de computer ontzettend en kost geld). Ik denk zelf dat Norton niet noodzakelijk is en dat er eventueel alternatieven zijn.

Is de beveiliging van Windows (als ik die aanzet) voldoende of zal ik ook de software die gratissoftwaresite.nl aanbeveelt installeren (link)?

Alvast bedankt!
Tolax

Re:

Het is nootzakelijk dat er een vrius scan in windows aanwezig is.
windows kan niet zelf voldoende beveiliging bieden.
Ik gebruik zelf Avast.
Avast is een goede gratis virus scan.
Je moet je eigen wel registreren bij avast om in aanmerking te komen.
Zie website www.avast.com

Grt Gijsbertvs

ik ben zo erg tevreden over Nod32 het heeft me pc elke keer gered, hij ziet alles, en dit is 1 van de kleinste anti virus programma, mijn pc start nu sneller op door deze virusscanner
Als je lid bent van Helpmij (ben je dus) kan je korting krijgen op Nod32 antivirus
Nod32 komt meestaal ook best uit de testen
Nod32 is ook erg overzichtelijk!

Gister installeerde ik iets, nod32 hield het gelijk tegen omdat er een trojan in zat. Ook blokkeerde hij een ip adres omdat daar spyware opstond!
mvg

Laatst bewerkt:
Ik zit hier op een net nieuwe laptop met Vista en ik vroeg me af wat ik nu met de beveiliging zal gaan doen .. Ik heb niet zo veel zin in Norton (vertraagt de computer ontzettend en kost geld). Ik denk zelf dat Norton niet noodzakelijk is en dat er eventueel alternatieven zijn.

Is de beveiliging van Windows (als ik die aanzet) voldoende of zal ik ook de software die gratissoftwaresite.nl aanbeveelt installeren (link)?

Alvast bedankt!
Tolax

Helemaal mee eens.
Ben zeer tevreden over AVG 8.0 na jaren een betaald antiviruspakket:

http://www.download.com/3001-2239_4...fd714b26c3a6496a0792&part=dl-AVGAntiVir&idl=n

Hoi,

Gebruik ook al een paar jaar avg, en tot groot genoegen:thumb:

Deze gratis virusscanner bevat ook een antispywarescanner en controleerd sites zorgvuldig!
Bovendien is de licentie altijd geldig en updaten gaat vanzelf! Avg staat al tijden op 1 als meest populaire download bij download.com.
Dus reden genoeg lijkt me...:)

ik gebruik ook al een hele tijd avg antivirus :thumb:

nog nooit problemen mee gehad ;)

Als je ook nog echt extra goede beveiliging wilt zou ik ook nog gaan voor een andere firewall dan die van windows zelf maar voor bijvoorbeeld comodo :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan