Welke browser gebruiken jullie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

yordi32

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2014
Berichten
90
Hallo Forumleden,

Ik had is een vraag,

Welke browser gebruiken jullie en welke is het snelste?

Groet,

Yordi
 
Dat is zeer moeilijke vraag Yordi en ieder zal ( net zoals ik ook ) voor eigen browser een mooie en zoete woord hebben enz..
Is het niet beter dat je leest deze artikel over en dan kan je zelf over beslissen welke je browser gebruiken wil :D

Kijk dat -->> http://www.browserchecker.nl/browsers-vergelijken

ALS ik je drie punten ( i.v.m. een browser ! ) noemt dan kan jij weten ook welke browser mijn favoriete is :D

1)- Spellingcontrole die kan je ook op andere manieren doen :D
2)- Zonder open Source ontwikkeling red ik me ook
3)- En volgens mij en mijn behoefte's, mijn browser hoef helemaal niet Windows 2000 ondersteunen ..
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik Firefox 30.0. Ik vind Firefox beter dan Chrome omdat je (mijn inziens) meer controle hebt over de browser (je kan meer instellingen zelf beheren en meer aanpassingen doen).

Opera was eerst sneller dan alle andere browsers, maar neigt nu steeds meer naar Chrome toe. Firefox gaat qua ontwerp ook veel richting Chrome, maar heeft nog steeds de eigen kern.

De meest gebruikte browsers zijn Internet Explorer, Chrome en Firefox. De meeste mensen op dit forum zullen wel Chrome gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Chromium (of chrome).
Zeker als u een android telefoon heeft is het automatisch synchroniseren van de bezochte pagina's en de bookmarks erg handig.

Ik gebruik ook:

midori (pc's met weinig kracht)
iceweasel (voornamelijk op de multimedia pc, als ik daar al een browser gebruik)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan