Hoi,
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Net zoals veel anderen denk ik. Ik ben op zoek naar een nieuwe computer (geen laptop). Mijn oude is 8 jaar oud en bijna overleden. Dit zijn mijn wensen voor mijn nieuwe computer/systeem:
- de nieuwe computer zal naast de standaard activiteiten als email, Word en Excel voornamelijk gebruikt gaan worden om filmpjes te bewerken (in het begin nog eenvoudig want ik ben nog maar een beginneling) en foto’s bewerken (ook eenvoudig)
- software nog in mijn bezit die ook moet kunnen draaien: Autocad 2005 en Photoshop (ook een iets oudere versie ik denk 7) en Nero (versie 7)
- ik heb een beperkt budget van om en nabij de 500,-
- de computer moet een nieuw besturingssysteem (windows 7)
- ik heb geen randapparatuur als monitor, muis, toetsenbord, printer e.d. nodig
- ik heb een all-in-one printer van Canon (nieuw 2009 met usb aansluiting)
- de stilte vind ik minder van belang
- een aantal usb aansluiting op de voorzijde van de computer zou wel fijn en handig zijn
Welke computer past bij mijn wensen?
Alvast bedankt.
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Net zoals veel anderen denk ik. Ik ben op zoek naar een nieuwe computer (geen laptop). Mijn oude is 8 jaar oud en bijna overleden. Dit zijn mijn wensen voor mijn nieuwe computer/systeem:
- de nieuwe computer zal naast de standaard activiteiten als email, Word en Excel voornamelijk gebruikt gaan worden om filmpjes te bewerken (in het begin nog eenvoudig want ik ben nog maar een beginneling) en foto’s bewerken (ook eenvoudig)
- software nog in mijn bezit die ook moet kunnen draaien: Autocad 2005 en Photoshop (ook een iets oudere versie ik denk 7) en Nero (versie 7)
- ik heb een beperkt budget van om en nabij de 500,-
- de computer moet een nieuw besturingssysteem (windows 7)
- ik heb geen randapparatuur als monitor, muis, toetsenbord, printer e.d. nodig
- ik heb een all-in-one printer van Canon (nieuw 2009 met usb aansluiting)
- de stilte vind ik minder van belang
- een aantal usb aansluiting op de voorzijde van de computer zou wel fijn en handig zijn
Welke computer past bij mijn wensen?
Alvast bedankt.