Welke cd gebruiken??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Liefmonstertje

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2007
Hai ik wil graag de comp schoon hebben omdat hij erg traag is

Welke cd heb ik voor het formateren en installeren van windows xp??

Application Recovery CD

Cd met besturingssysteem

Application and Driver Recovery DVD

Operating System CD

Alvast bedankt ..

Hai ik wil graag de comp schoon hebben omdat hij erg traag is

Welke cd heb ik voor het formateren en installeren van windows xp??

Application Recovery CD

Cd met besturingssysteem

Application and Driver Recovery DVD

Operating System CD

Alvast bedankt ..

Het is allebei het zelfde alleen engels, of wilde u het in engels voor engelsen zetten?

Als je zeker weet dat je vanaf cd kunt opstarten, dus cd xp erin> pc uitzetten> pc aanzetten. Als er dan gevraagt wordt of je vanaf cd wilt opstarten zoals in punt 2 kun je punt 1 overslaan! Als je punt 4 gehad hebt is punt 5 niet meer van toepassing!

Verder is dit een perfecte uitleg van hoe je windows moet installeren!

Als er vragen zijn hoor ik het wel!
succes..

Als je zeker weet dat je vanaf cd kunt opstarten, dus cd xp erin> pc uitzetten> pc aanzetten. Als er dan gevraagt wordt of je vanaf cd wilt opstarten zoals in punt 2 kun je punt 1 overslaan! Als je punt 4 gehad hebt is punt 5 niet meer van toepassing!

Verder is dit een perfecte uitleg van hoe je windows moet installeren!

Als er vragen zijn hoor ik het wel!
succes..

Maar gooit ie dan gelijk alles eraf zodat ik met schone lei begin of moet ik daarvoor eerst iets anders doen?

Tijdens de setup zul je een partitie moeten maken waar xp op komt. Of je gebruikt een bestaande partitie wat jij wil! Je krijgt dan de keuze om de bestaande partitie de verwijderen. Dit doe je dus. Nu kun je op de "niet gebruikte ruimte" windows installeren. Dit is het moment dat je harde schijf geformateerd wordt! Dus gewist wordt! Vervolgens wordt xp hierop geinstalleerd! Maar nogmaals lees mijn link ff door en het is echt niet moeilijk! Om kort antwoord te geven nog op je vraag. Ja je harde schijf wordt gewist!

Het is wel belangrijk dat je een driver cd hebt! En die hebt je! (driver recovery dvd)

Laatst bewerkt:
Tijdens de setup zul je een partitie moeten maken waar xp op komt. Of je gebruikt een bestaande partitie wat jij wil! Je krijgt dan de keuze om de bestaande partitie de verwijderen. Dit doe je dus. Nu kun je op de "niet gebruikte ruimte" windows installeren. Dit is het moment dat je harde schijf geformateerd wordt! Dus gewist wordt! Vervolgens wordt xp hierop geinstalleerd! Maar nogmaals lees mijn link ff door en het is echt niet moeilijk! Om kort antwoord te geven nog op je vraag. Ja je harde schijf wordt gewist!

Het is wel belangrijk dat je een driver cd hebt! En die hebt je! (driver recovery dvd)

Is dat die ik genoemt heb ? die cd roms zaten namelijk bij mn computer

Dus dan verwijder ik de bovenste?

De 2 die je nodig hebt zijn:

1-cd met besturingssysteem (om windows te installeren)

2-Application and Driver Recovery DVD (om de drivers te installeren na de windows installatie)

De 2 die je nodig hebt zijn:

1-cd met besturingssysteem (om windows te installeren)

2-Application and Driver Recovery DVD (om de drivers te installeren na de windows installatie)

Okee dank je ..

7801_87caf048.jpg

Verwijder ik de bovenste dan??

Ja, Tenmiste als dat je c: schijf is! Je moet de C: schijf verwijderen, hier staat namelijk je huidige versie van xp op!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan