sjoerdjeververs
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 apr 2009
daar heb je een leuk pctje denk ik !
mvg Sjoerd
mvg Sjoerd
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoezo verander je hem in een processor die veel minder sterk is als de eerste phenom of de intel ? dit snap ik niet maargoed ieder zijn ding/keuze
ps .
nu zeg je ik denk ? maar waarom ga je hier dan vragen welke beter is en als je van meerdere advies krijg doe je toch wat jij denkt ?
jah dat is wel zo , maar je vraagt hier dingen aan mensen en vervolgens doe je er niks mee beetje zonde van de tijd he :thumb: maar goed succes en veel plezier met je nieuwe pc![]()
ik zou voor intel gaan , ik heb amd gehad en draai nu op intel en bevalt me stukken beter maar dat is mijn mening
amd is makkelijker upgraden doordat op een am2+ bord ook am3 kan bij de meeste met een bios update , maar goed hoe de nieuwe phenom II is daar weet ik niet zo veel over .
Ik ben eigenlijk van mening dat AMD lekker videokaartjes moet gaan maken want daar zijn ze absoluut een kei in, maar processors is de voorkeur écht Intel
daar heb je een leuk pctje denk ik !
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.