Welke computer is beter? (Intel + GeForce VS AMD + Ati)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog ietsjes aangepast haha ik blijf bezig zeg:

Antec Threehundred
OCZ ModXStream Pro 500 Watt
AMD Phenom2 X2 550 6MB L3 (2x3,1GHz)
Gigabyte GA-MA770T-UD3P
4GB DDR3 1333Mhz OCZ
ATI Radeon HD4850 1024MB
500GB Sata Harde-schijf
Cd-Dvd Brander

Ben alleen aan het uitzoeken of je bij MSI 785 ook de laatste 2 cores aan kan zetten (via ACC). Bij de 790 serie namelijk wel. Iemand die weet of het kan?

Laatst bewerkt:
hoezo verander je hem in een processor die veel minder sterk is als de eerste phenom of de intel ? dit snap ik niet maargoed ieder zijn ding/keuze

hoezo verander je hem in een processor die veel minder sterk is als de eerste phenom of de intel ? dit snap ik niet maargoed ieder zijn ding/keuze

Omdat ik denk dat 2x3.1GHz ook wel lekker is en dan iets mindere processor maar betere moederbord, videokaart, voeding, kast en geheugen.

oke dat is je eigen keuze ik zou toch voor quad core gaan aangezien er steeds meer voor uitkomt en 2x 3,10 is niet altijd sneller dan bijv 2x 2,8 maargoed succes met de koop of wordt het nog veranderd :P

ps .
nu zeg je ik denk ? maar waarom ga je hier dan vragen welke beter is en als je van meerdere advies krijg doe je toch wat jij denkt ?

Laatst bewerkt:
ps .
nu zeg je ik denk ? maar waarom ga je hier dan vragen welke beter is en als je van meerdere advies krijg doe je toch wat jij denkt ?

Ik ben degene die uiteindelijk de computer betaald of niet soms? :confused:

jah dat is wel zo , maar je vraagt hier dingen aan mensen en vervolgens doe je er niks mee beetje zonde van de tijd he :thumb: maar goed succes en veel plezier met je nieuwe pc :)

jah dat is wel zo , maar je vraagt hier dingen aan mensen en vervolgens doe je er niks mee beetje zonde van de tijd he :thumb: maar goed succes en veel plezier met je nieuwe pc :)

Doe ik er niks mee? Niet om in de aanval te gaan ofzo maar sinds die posts over voedingen ben ik naar ModXStream 500 gegaan, dat is 1. Vervolgens:

ik zou voor intel gaan , ik heb amd gehad en draai nu op intel en bevalt me stukken beter maar dat is mijn mening

Zoals jezelf al zegt had je een Phenom 9550 die liep op 2,4. Naar onderzoek en analyse gedaan te hebben kwam ik er toch op uit dat Phenom II hele verbeteringen heeft gemaakt.

amd is makkelijker upgraden doordat op een am2+ bord ook am3 kan bij de meeste met een bios update , maar goed hoe de nieuwe phenom II is daar weet ik niet zo veel over .

Heb inmiddels een AM3 moederbord bij de config zitten. AM2+ kan misschien ook DDR3 aan maar AM3 toch meer futuregericht he

Ik ben eigenlijk van mening dat AMD lekker videokaartjes moet gaan maken want daar zijn ze absoluut een kei in, maar processors is de voorkeur écht Intel

Deze beste man geeft helemaal geen redenen of argumenten, maakt niks uit maar heb ik niks aan..

daar heb je een leuk pctje denk ik !

Dat hij dat een leuk pc'tje vind zegt niet dat hij deze niks vind, en ja het blijft een online opinie.

Ik denk dat iedere 'computerproffesional' het met mij eens zou zijn dat het laatste systeem prijs/kwaliteit verhouding erg netjes is. Wanneer ik dan ooit nog processorsnelheid uitbreidt zal dat een Phenom II 955 of beter zijn en dat is makkelijk te doen in combinatie met dit moederbord en kast/voeding.

toch blijf ik erbij om een quad core te nemen die je later altijd nog omhoog kan gooien

maarre heb je hem al besteld ?

Nee nog niet, wacht op mijn salaris (24-01). Nog enige suggesties dan?

AMD Phenom II X3 705e (Boxed, OPGA, "Heka") ik zou deze nemen kost 17 euro meer als die je nu hebt genomen maar is toch beter om mee te gamen en net wat sterker

kwa snelheid loopt die op 2,5 ipv 3,1 maar je kan de 4e core aanzetten en je kan hem makkelijk op 3 ,0 laten draaien

en niet alleen voor gamen beter ook voor je programmas en vooral wat er nu uitkomt allemaal wat meer cores ondersteund

Als je leest had je geweten dat ik bij de AMD 550 de andere twee cores ga unlocken dan heb ik 4x3.1ghz, en lukt dat niet ben ik nog tevreden (koop hem niet alleen om te proberen te unlocken natuurlijk..)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan