Welke computer voor websites maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

lfctom

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 dec 2014
Hallo iedereen,

Ik ben bezig om een website op te gaan zetten. De website wordt gemaakt door een bedrijf, maar als deze af is wil ik deze graag zelf kunnen onderhouden en veranderen.

Nu ben ik bezig om mijn kantoor in te richten, maar welke computer is nu het beste om te kopen? Een iMac, Macbook of een gewone windows computer?

Budget is zo ongeveer 2.000 euro, maar het liefste zo weinig mogelijk natuurlijk.

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Even een vraagje wel een keus voor een notebook of desktop nagedacht dat maakt de keuze al wat simpeler.
En de pc zal toch niet alleen voor de site aangekocht worden wat zal of wil je er nog meer meedoen?

Laatst bewerkt:
De laptop moet in ieder geval groter zijn dan 13 inch.

Laptop of desktop maakt mij niet heel veel uit, maar als ik moest kiezen ga ik voor een laptop.

De PC wordt voor allerlei zaken gebruikt. Maar voornamelijk facturen opstellen, email en website onderhouden.

Laatst bewerkt:
Ho,

Dan zou ik het bij een windows notebook houden en aangezien je er toch administratief mee wilt werken zou ik een 17 inch overwegen bv deze een goede optie.Je kan goedkoper maar dit is denk een goede degelijke optie en een prima merk

Ho,

Dan zou ik het bij een windows notebook houden en aangezien je er toch administratief mee wilt werken zou ik een 17 inch overwegen bv deze een goede optie.Je kan goedkoper maar dit is denk een goede degelijke optie en een prima merk

Heel erg bedankt!

Is een Macbook of iMac geen betere keuze voor websites bouwen en fotobewerking? Dit is ten minste wat ik een keer heb gehoord.

Ho,

Nu zie ik voor het eerst fotobewerking en begreep dat de website niet bij jou gemaakt werd maar door een bedrijf en dan niet bij jou op lokatie en denk voor een website het niet echt uitmaakt voor fotobewerking op zal het iets schelen maar daar betaal je dan ook voor
en denk niet dat elke website met apple gemaakt is;)

Verplaatst van "Algemene website vragen" naar "Aankoop nieuw systeem/Upgraden"

Website bestaat uit bestandjes met text.. dus veel rekenkracht heb je daar niet voor nodig..
Ga je zelf foto bewerking doen zou ik wel naar een PC kijken met minimaal I5 en een degelijk videokaartje.

Schat dat je rond de 700-800 een degelijk systeem heb tegenwoordig.

mijn kantoor in te richten
Bij kantoorwerk kijk je ook naar onderhoudskosten en continuïteit. Heb je al Apple, houdt het dan bij Apple. Heb je al Windows, houdt het dan bij Windows. Je budget is in ieder geval ruim voldoende.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan