Welke computer??

Status
Niet open voor verdere reacties.

xxbredaxx

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2007
Ik wil een nieuwe computer kopen nadat het herinstalleren van Xp op mijn huidige computer geen effect had op de snelheid ervan,,

Ik zoek er een waar ik goed spelletjes op kan spelen en die niet traag wordt van antivirus programma's ed

ik heb er al 2 uitgezocht,, maar ik weet niet welke ik moet kiezen,, :
http://www.mycom.nl/Products/View/MyCom_AMD_64_X2_4600/164620.aspx#Specs
Of
http://www.shopping.hp.com/webapp/s...price&v1=Under+$400&series_name=a6205t_series

allebij dezelfde instellingen ongeveer,,

verder heb ik ook internet van 100MBps, heeft dit ook nog invloed op het spelletje??(het is een online game)

mvg david

je denkt toch niet dat je op die pc zware spellen kan draaien he,daar zijn ze dus niet geschikt voor
en welke videokaart zit erin
:pSucces

Laatst bewerkt:
David en is beter om even meer te vertelen wat voor soort spellen je wilt spelen. Leden die ervaring hebben met deze spellen kunnen dat beter inschatten wat je nodig zou hebben.

Dus vermeld wat titels en wat je nog meer met de PC zou willen doen.

Ik wil het spel MapleStory spelen,, is niet echt zwaar geloof ik, maar als ik het met de computer die ik nu heb speel,, loopt hij de heletijd vast,, is ontzettend traag en laggd( ik kan nog wel lopen maar alle andere mensjes blijven vaststaan)
verder moet er "gemsn'd' mee kunnen worden

Als ik naar die site ga dan vindt je daar de eisen voor het spel, zou verderop in dit topic.

Ik weet niet wat je nu voor een computer hebt maar de eisen voor de Pc zijn minimaal voor dit spel . De 2 pc's die je hebt uitgezocht voldoen hier prima voor.

Houdt wel rekening met het feit dat de pc's aan de onderkant van de markt zitten en je er dus snel achter komt dat als je zwaardere spellen wilt gaan doen je merkt dat ook deze weer trager worden.Ze zijn immers niet voor niet zo goedkoop. Voor MSN volstaat elke PC.

Maar je zou ook eens kunnen proberen om Windows opnieuw te installeren. Als het lang geleden is dat dit is gebeurt wil dit ook vaak helpen om de boel weer wat sneller te maken. Die oplossing kost je niets en is het proberen waard als blijkt dat iets andere de traagheid van de PC veroorzaakt. Dit als tip.

Minimum Requirement Recommended Setting
CPU Celeron 1GHz P3-1.8GHz or higher
RAM 256MB 512MB
HDD HDD 1.5GB Space Needed HDD 3GB Space Needed
O/S Window 98/ME/2K/XP Window 98/ME/2K/XP
VGA Acceleration Card Acceleration Card
SOUND 16bit Sound Card
NETWORK 56K MODEM Cable, DSL Modem

Ik heb xp een week overnieuw geinstalleerd,,heeft niks geholpen..
daarom dacht ik laat ik maar eens een nieuwe computer kopen

het heeft dus niks met het internet te maken,,??
want dan zou het dus zonde zijn om een nieuwe computer te kopen,,

david

Op zich kan het natuurlijk met je internet verbinding te maken hebben. Ze stellen als minimale eis dat je een modem verbinding nodig hebt dus ik verwacht dan dat de eisen niet zo heel zwaar zullen zijn al zul je het verschil van een oude modem verbinding en de huidige Kabel/ADSL verbindingen zeker merken tijdens het spelen.

Je internet verbinding die je hebt is geen 100Mb. Dit is de netwerksnelheid waarmee je netwerkaart en modem communiceren. Het abbo wat je hebt bij je internet provider bepaalde de snelheid die je daadwerkelijk hebt.

Als je XP net opnieuw hebt geinstalleerd dan ligt het daar niet aan. Het kan zijn dat je niet alle drivers hebt geinstalleerd. XP heeft standaard heel veel drivers bij zich maar vaak kun je beter de drivers van de fabrikant zelf gebruiken. Deze zijn uitgebreider en beter.

Denk aan Moederbord, VGA drivers

Vermeld anders eens

1. Wat voor Pc heb je nu (kun je zien met Everst - http://www.majorgeeks.com/EVEREST_Home_Edition_d4181.html)
Vermeld hier dan even type Processor, Hoeveel intern Geheugen, Videokaart etc.

2. Wat voor internetabbo heb je (Dus Upload en Download snelheid)

Neem aan dat je wel een contract hebt waar deze gegevens op staan. Andere kijk je wat je maandbedrag is en kijk je bij je provider welke snelheden hier bijhoren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan