welke configuratie pc ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Ik heb een nieuwe PC maar kreeg geen boek betreffende het moederbord en weet zelf niet de kloksnelheid, het is een IXTREME GOLD H7036 Packardbell, weinig terug te vinden op google en zelf op de site van packardbell,

Is er soms software die meer informatie kan geven over je systeem ?

ericvanbelgie zei:
Ik heb een nieuwe PC maar kreeg geen boek betreffende het moederbord en weet zelf niet de kloksnelheid, het is een IXTREME GOLD H7036 Packardbell, weinig terug te vinden op google en zelf op de site van packardbell,

Is er soms software die meer informatie kan geven over je systeem ?

Probeer AIDA eens http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=34460

virtuosa zei:
AIDA32 is al heel erg oud probeer everest maar
ik heb op het moment geen download link maar er is er wel eentje die het wel heeft :thumb:

Het mag dan wel oud zijn maar doet wat de vraag steller om vraagt, kost niks en vraagt geen prefomence van je pc.
Geeft meer informatie dan waar je op zit te wachten.
ook de nieuwste systemen herkend de oude AIDA, of mijn pc's van 4 week oud zouden al oud moeten zijn :)

Om het compleet te maken EVEREST is de opvolger van AIDA alleen je hebt nu een trail periode, free edition is stop gezet bij http://www.lavalys.com/. Dit is ook de link om EVEREST downloaden.

Dan moet je om een boekje vragen waar je de computer gekocht heeft, want dat hoekje hoort er normaal bijgeleverd.te worden.

everest kan dan wel gestopt zijn maar er is nog steeds ergens de free ware te downloaden,
en omdat die de opvolger is is die ook wat exacter dan adia32 snapie :thumb:

Ik heb een pentium4 en gebruik ook nog steedt everest.

ok

Prima heb alles kunnen terug vinden via die software, wel saai dat packardbell geen enkel uitleg heeft buiten hoe de PC aan te sluiten ...

Everest PRO & SiSoft Sandra PRO

Ik heb de volledige versie van Everest PRO liggen, en ook die van SiSoft Sandra Pro, mail mij voor verdere informatien: donald_duck@gmail.com

Laatst bewerkt door een moderator:
De gratis versies van deze programma's zijn gewoon te downloaden, alle andere versies moet je voor betalen. Dus is een mail naar jou toe niet relevant (zie huisregels).
Bovendien is een forum niet om een mail adressen door te geven, daarom adres verwijderd.
Verder is dit topic inmiddels belegen en opgelost.
Dus, case closed.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan