Welke cpu heb ik ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke cpu is schoon , het is een pentium D 3ghz
Heb hem er nu weer in zitten en ik krijg een zwart scherm met een knipperend streepje :(
eerste scherm komt er gt220 geforce blabla
en daarna gelijk een zwart scherm met knipperend wit streepje , dus ik kom niet in mijn moederbord o0

Ik gebruik meestal 1 kant van het wattenstaafje om de meeste koelpasta eraf te scheppen, & de andere kant om fijn schoon te poetsen. Maar met een druppel wasbenzine word ook de meest aangekoekte processor weer brandschoon. ;)

Je hebt trouwens je moederbord modelnummer verkeerd opgegeven. Niet bekend bij Gigabyte. Dus ik kan niet nakijken of je processor ondersteund is. Gezien je zwarte scherm, vermoed ik dus van niet.

ik ben op het moment niet thuis ,
ik zal de model nummer duidelijk hier noteren.

Ik heb met deze cpu en deze moederbord wel win 7 gedraaid voordat de hdd kapot ging
ik kreeg toen wel netjes de moederbord schermpje enzo van te voren.

lijkt erop dat er een kabeltje los zit anders zou hij wel door starten check je hele computer even na
das trouwens een MSI moederbord niet van gigabyte

yep :P
hij is met deze cpu getest maar ik zal nog even zo de kabeltjes nog een x cheken,
Ik doe het gewoon door ze allemaal los te maken en weer te werkt te gaan alsof ik een pc in elkaar aant zetten ben zodat ik zeker weet dat ik niks vergeet.

Mod edit: Dergelijke plaatjes mag je achterwege laten in je berichten.;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan