welke cpu koeler ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

killerbees

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2006
ik ben opzoek naar een cpu cooler !
mijn moederbord is geboren als een asus p5p800 en is getrouwd met een pentium 4 640 3,2 gig cpu nu is hun liefde voor elkaar nogal een verhite samensmelting
graag wil ik deze een beetje cooool houden maar ook stil (ik wil ze natuurlijk niet horen)
weet iemand een cpu cooler die zowel qua prestaties als wel geruisloosheid goed presteerd
mijn budget is tot ongeveer 70 euries

groet bas

Voor rond de €30 heb je een zalman koeler. Ik gebruik er nou zelf ook eentje en hij is vrij stil.

deze Zalman Fatal1ty FS-C77 lijkt me ook wel wat

Laatst bewerkt:
Die ziet er helemaal heftig uit, maar dan moet je wel een kast hebben waar je van de zijkant in de kast kan kijken. Anders is het zonde dat je die wegbouwt.

Deze is ook wel gelijk wat duurder. Ik zie hem op het internet voor 52 euro staan. Maar dan heb je ook wel wat......:D

Je zou ook es kunnen kijken naar een Arctic Cooling Freezer 7 PRO, een leuk ding met positieve berichten erover, en dat voor een 30 euro (Alternate Ridderkerk)

ik heb vandaag de Zalman CNPS9500 LED gekocht en geplaatst wel moest mijn hele pc uit elkaar vanwege de backbracket die geplaatst moest worden wel erg cool die cooler
nu kijken hoe hij zich houd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan