Welke CPU zou ik moeten nemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

emrecola

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2011
beste forum,

Ik heb een vraagje, want ik ben niet zo'n held in computeronderdelen kiezen :o
ik wil mijn cpu namelijk veranderen, of upgraden zeg maar, maar ik weet niet welke ik moet nemen. hij moet namelijk wel gewoon met de rest van de hardware samenkunnen gaan, zonder problemen, en toch goed functioneren. op dit moment is hij namelijk niet goed genoeg. hij trekt spellen als fifa 11 en assasins creed niet, en dat zou ik graag willen spelen:P

om jullie op weg te helpen om mij op weg te helpen, heb ik heir nog een bijlage met de specificaties van mijn pc. ik kan het wel zelf installeren, maar weet neit welke ik zou moeten kopen. het zou fijn zijn als jullie daarom een indicatie gaven aan welke in mijn pc passen, en wat ik dus moet kopen.

hij moet dus matchen met de sockets enzo, ik weet neit preicies hoe dat zit, maar had zoiets gehoord.... in ieder geval ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
alvast bedankt,
emre

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Upgraden zou ik niet meer aan beginnen, het moederbord is zo verouderd dat een verandering met veel effect praktisch onmogelijk is.

prima, dan weet ik genoeg. dan wordt t toch sparen voor een chille laptop :peace:

Hi,

Ik zou inderdaad voor een heel nieuwe systeem gaan, zonde van het geld om daar nog veel in te investeren!

Als je voor je nieuwe systeem een keuze uit verschillende CPU's moet maken, kan het volgende artikel je misschien helpen: Welke processor moet ik kiezen?

Veel succes met je keuze!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan