welke dos game was het?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibl

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2003
Berichten
438
Hallo, ik heb weer eens een vraag het zit zo teon ik klein was speelde ik op mijn 386 een spel dat er als volgt ging:

Je starte op een parron van een station met een trein aan de linkerkant en voor je en rechts het gebouw maar mensen in zaten die op je knalden. Waarschijnlijk waren dat duitsers ( dus een oorlogs spel) ... Nadat je de 5 ventjes ( ja ja goed geheugen :p ) dood geschoten had moest je in de trein ( locomitief) stappen en dan die eerst aan de praat krijgen en dan ook nog af en toe stoppen om de wissels goed te zetten, ook kwam er af en toe een vliegtuig aanvallen en dan moest je naar de laatste kar gaan ( met afweergeschut ) en dan die vliegtuig uit lucht knallen .... daarna kmoest je weer ergens stoppen ( bij station ) en begon het weer helemaal opnieuw.

Weet iemand van jullie welk spel dit kan zijn?? alvast erg bedankt !
 
Tja, ik zou niet weten wat het is, maar misschien is het handig als je vertelt of het in 2D of 3D is en rond welk jaar het uitkwam en jij het speelde? Misschien weten andere mensen dan iets meer... :thumb:
 
Geplaatst door Lonnilt
Tja, ik zou niet weten wat het is, maar misschien is het handig als je vertelt of het in 2D of 3D is en rond welk jaar het uitkwam en jij het speelde? Misschien weten andere mensen dan iets meer... :thumb:

Kijk eens naar zijn vraag :)


Hallo, ik heb weer eens een vraag het zit zo teon ik klein was speelde ik op mijn 386 een spel


een 386 :)

Toen had je nog geen 3D spellen :)
Je mocht al blij zijn als je meer dan 4 kleuren eruit getoverd kreeg :)
 
Geplaatst door bloopy


Kijk eens naar zijn vraag :)


Hallo, ik heb weer eens een vraag het zit zo teon ik klein was speelde ik op mijn 386 een spel


een 386 :)

Toen had je nog geen 3D spellen :)
Je mocht al blij zijn als je meer dan 4 kleuren eruit getoverd kreeg :)

Auw :D :eek: Anders lees ik de vraag ff goed door of zo... :)
 
zie het zit zo ... het is een 3d game en toen ijk het speelde op die pc was het groen zwart kleur ... je zeg dus alleen omtrek als groene lijntjes ik speelde het toen ik 8 was ofso dus 7 jaar terug ..zoeits
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan