Welke driver ontbreekt voor het lezen van (java)script??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roffeldinho

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2006
Berichten
17
Hallo,

Ik heb mijn computer opnieuw moeten installeren nadat er een hardnekkig virus op heeft gestaan. Sindsdien als ik op het internet op bepaalde sites wil surfen dan lukt dit niet, omdat deze bepaalde script(en) moeten lezen/ vinden. Ik heb alle drivers die bij de computer meekwamen inmiddels geinstalleerd. Ook heb ik Sun Java (ook scripting) ook gedownload en geinstalleerd. Ik heb ook bij de internet-opties alles geactiveerd en aangepast, maar het werkt nog steeds niet.
Mijn vraag is dus mis ik een bepaalde driver of moet er nog wat opnieuw ingesteld worden??
 
Roffeldinho zei:
Hallo,

Ik heb mijn computer opnieuw moeten installeren nadat er een hardnekkig virus op heeft gestaan. Sindsdien als ik op het internet op bepaalde sites wil surfen dan lukt dit niet, omdat deze bepaalde script(en) moeten lezen/ vinden. Ik heb alle drivers die bij de computer meekwamen inmiddels geinstalleerd. Ook heb ik Sun Java (ook scripting) ook gedownload en geinstalleerd. Ik heb ook bij de internet-opties alles geactiveerd en aangepast, maar het werkt nog steeds niet.
Mijn vraag is dus mis ik een bepaalde driver of moet er nog wat opnieuw ingesteld worden??
noem eens een paar van die sites?
 
Een paar van die sites waar ik problemen mee heb zijn:
www.vi.nl, en dan het login gedeelte;
[
Dat zijn de pagina's waar ik het meest op kom dus die vind ik belangrijk dat die weer gaan draaien.
Ik heb inmiddels Microsoft Virtual Machine geinstalleerd, Sun Java is geinstalleerd en de beveiliging via internet opties zijn ook goed ingesteld...

Ik ben ff het spoor bijster. Misschien mis ik een driver van de pc zelf, maar dan moet wel eerst weten welke...
 
Laatst bewerkt:
Roffeldinho zei:
Een paar van die sites waar ik problemen mee heb zijn:
www.vi.nl, en dan het login gedeelte;
www.rabobankopleidingen, na het inloggen kun je een aantal balken aanklikken boven aan de pagina, de muis geeft dan wel het handje aan, maar als ik dan klik gebeurt er niets. Onder aan de pagina staat dan javascript('keuze'; enz; enzovoort) en verder doet deze niets.

Dat zijn de pagina's waar ik het meest op kom dus die vind ik belangrijk dat die weer gaan draaien.
Ik heb inmiddels Microsoft Virtual Machine geinstalleerd, Sun Java is geinstalleerd en de beveiliging via internet opties zijn ook goed ingesteld...

Ik ben ff het spoor bijster. Misschien mis ik een driver van de pc zelf, maar dan moet wel eerst weten welke...
ook geen pop up blokker of reclame onderdrukker die de boel dwars zit?
en heb je gekeken of je scriptfouten/meldingen hebt geblokkerd of niet laat weergeven?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan