Welke driver voor videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

irish

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2011
Hallo,

Ik heb laatst Windows XP opnieuw geinstalleerd en het beeldscherm hapert nu bij het scrollen en filmpjes kunnen niet afgespeeld worden.
Nou moet er een driver geinstalleerd worden voor de videokaart maar ik kom er niet uit welke ik moet hebben. Heb al verschillende geprobeerd maar die willen niet..

Kan iemand mij vertellen welke driver ik nodig heb?

Het gaat om een AMD Athlon X2
Windows XP service pack 3
64 bits

Via everest zijn deze gegevens bekend:
Moederbord ID K8M890-8237-6A7L5FKHC-00
Moederbordnaam: onbekend
Chipset is leeg

Ik heb device doctor aangezet en hij vindt wel wat driverupdates voor andere onderdelen maar de chipset en moederbord worden niet weergegeven..

Ja hij doet het wel!
Moederbord: Winfast K8M890-8237
Chipset: K8M890CE Host Bridge
Videokaart: VT82C570 MV IDE Controller K8M890 (chrome9) integrated video

Laatst bewerkt:
Okee bedankt ik heb hem gedownload en moet het dan uitpakken maar dan staan er allemaal losse icoontjes in een mapje. Geen installatie setup..

Ik heb even met je mee gedaan:

Als 3e van onderen:

S3TrayP is een toepassing

en de onderste:

VTTimer is ook een toepassing

Doe eerste de bovenste maar

Okee als ik op die icoontjes klik gebeurd er niets.. ook met rechtermuisknop en dan openen..

Oke maakt niet uit. Volgensmij heb ik ook iets fout wat het is toch geen 64 bits want in die PC Wizard staat achter Windows XP 32 bits.. heb bij een ander programma zeker 64 zien staan..
Maargoed die laatste versie zegt bij de Setup: Setup was unable to complete the installation. Check the progress log in your Windows directory for more details (-1)->C:\Windows\S3iscfg.log

Hoi mrmusic, het is me nog niet gelukt.. heb je nog andere suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan