Welke drivers voor mijn videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luuknl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Hallo mensen,

Ik ben assassins creed aan het spelen, maar bij aanvallen (zoals een wachter neersteken) dan blijft hij even een paar seconden hangen. Hinderlijk dus. Het spel is gekocht en ik voldoe zeker wel aan de minimale eisen, want mijn systeem is:
Windows 7 Ultimate 64-bits
4 GB RAM
Genoeg vrije ruimte op harde schijf
Ati Radeon 4600 series (1gb) videokaart
Directx 11

Nu wil ik dus mijn drivers updaten. maar ik weet van deze pagina niet welke ik moet kiezen: http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/radeon_win7-64.aspx
Gewoon de bovenste van het eerste tabblad of niet?

Alvast bedankt,

Luuk

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi...

Als je alleen de drivers wilt hebben pak dan onder tabblad:individual downloads de bovenste: display drivers.

Tevens pas ik je titel van de vraag aan.Assassins Creed zegt niet echt iets over welke drivers.

Laatst bewerkt:
Nee van de titel klopt, bedankt en sorry ;) Maar hoe verwijder ik de oude? Of is dat niet nodig, en kan je gewoon die nieuwe download runnen en dan installeert hij de nieuwste erover heen?

Verstandigste is om je oude drivers eerst te verwijderen.Dit kan in je configscherm(software ATI).Je pc herstarten en dan de nieuwste drivers installeren.
Ccleaner is ook een optie.

Welke van de twee moet ik hier kiezen dan?

Zou ik persoonlijk niet doen en je drivers verwijderen via apparaatbeheer - stuurprogramma's !!

Zou gewoon in eerste instantie eens ALLES van ATI verwijderen en dan alleen de display drivers installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan