Welke drivers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZithaM

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2001
Berichten
102
Na het formateren van de computer was ik ook mijn geluid kwijt. cd-roms die erbij zaten gaven geen resultaat ik krijg er geen geluid uit. Ik heb de computer open gemaakt om te kijken of er iets van een naam op staat, maar de ingangen van het geluid zitten op het moederbord.
Het programma van Everest gedownload en geeft het volgende aan bij multi media; PCI/PnP Audio, als ik daarop klikt geeft ie bij apparaatbeschrijving; VIA AC'97 Enhanced audio controller. Als ik op de site van Via Technologies kijk kan ik via support naar de drivers
http://www.viaarena.com/default.aspx?PageID=2&OSID=1
Maar wat moet ik hebben :( Ik red me redelijk met computers maar dit gaat me net mijn pet te boven.
Onder audio staan diverse drivers maar welke moet ik hebben?

Mod Edit: vraag uit een bestaand topic gehaald.
Graag in het vervolg zelf een topic openen alsjeblieft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je de cd van het moederbord nog?

Welk type moederboard heb je?

Mvg P
 
Ik weet zo niet of de cd van het moederbord er nog is. Als ik via Everest kijk krijg ik onderstaande gegevens.

Moederbordnaam MSI K7T266 Pro2 (MS-6380 v2.0)
Moederbord ID 62-0314-009999-00101111-040201-VIA_K7$1AARK200_A6380VMS V3.5 031402
Firmanaam Micro-Star International

Er staan onderaan wel 2 internetadressen voor productinformatie en Bios Download
 
Bedankt Patrickt :) had niet zo gauw aan het moederbord gedacht.

Ik heb zitten zoeken op de site van msi.com.tw en heb de driver gevonden. Tijdens de installatie kreeg ik wel een melding van windows dat het niet goedgekeurd was maar toch geinstalleerd. En het werkt, er komt weer een hoop kabaal uit de boxen :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan