welke dvd + of -

Status
Niet open voor verdere reacties.

wessus

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2003
Berichten
92
Hi,

ik had nog een vraag over welke DVD - r je het beste kunt gebruiken?!??

is + of juist - beter?!?!?


rgrds wes
 
De een zweert bij +, de andere -, ik zelf gebruik ze door elkaar, afhankelijk van wat in de aanbieding is.
 
ik denk dat + beter is maar je bent nooit zeker welke de standaard gaat worden. ik denk wel dat de meeste mensen die een dvd brander hebben die maar 1 formaat ondersteund, een + brander hebben. het veiligste is om een dual format brander te kopen

mvg,

brecht
 
Ja ik heb zelf een brander die ze allebij support dus + en - ,alleen ik vroeg me af welke er beter zou zijn maar dat maakt denk ik niet echt uit als hij ze allebij support?

Wes
 
Als je brander ze allebei ondersteunt maakt het weinig uit. Let wel, de standalone speler (bij de tv) kan wel moeilijk doen als het een ouder exemplaar is.
 
OOh oke dan let ik daar wel een beetje op,maar die dvd speler van mij is ongeveer 2 mnd oud dus denk dat het geen probleem moet zijn.

Wes
 
Ook veel nieuwe DVD standalone spelers kunnen alleen DVD- aan, kijk even op de doos waar hij in zat of in de handleiding.
 
Idd, goed kijken, zelfs nieuwe Standalones ondersteunen niet beide (+/-) en zeker als je een Home-cinema hebt moet je ff goed kijken deze met beide formaten zijn nog schaars
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan