welke externe harddisk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

thefreedomman

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2004
Ik wil een externe harddisk aanschaffen.Wat is nu een beetje een goede, qua merk en aan welke prijs moet ik denken?

Waarvoor wil je hem gebruiken?

Zal hij voor mobiel gebruik zijn of blijft hij altijd op je pc aangesloten?

Het merk Lacie is wel goed. HEb hem z3elf ook en heb er nog nooit problemen mee gehad.
Welke grootte licht eraan wat je ermee wilt doen. Als je dat zegt dan kan ik helpen welke grootte je moet hebben.
Hoeveel wil je trouwens uitgeven aan de externe hardeschijf?
Als je trouwens wacht tot ze ergens in de aanbieding zijn dan zit je wel goed met de prijs;)
Ik hoor het nog wel.

Groeten comkwek

Ik zoek er eentje voor aan mijn PC.Puur voor extra geheugen en om files en bestanden etc op te slaan.Ik wil er gemiddeld tussen de 70 en 100 Euro aan uitgeven.

Is het ook mogelijk om via een externe schijf bestanden te uploaden naar een ftp site?

Bedankt voor de snelle reactie trouwens!

Boven staan de topic wordt de zelfde vraag gesteld dus dubbel zwammen is een beetje onzin en tijd rovend.

Maar wel door iemand anders dus om daar verder te gaan is niet nodig.

Precies, dat bedoel ik.Ik stel ook andere vragen, die kan ik daar niet terugvinden.
Voor jouw is het mischien zwammen, maar voor mij en andere mensen blijbaar niet.En jij hoeft er je energie toch niet in te steken?

Ik was net op de MAKRO website en zie dat ze een TOSHIBA in de aanbieding hebben.Zou deze goed zijn?

Bedankt weer.

Mijn andere vraag was, is het mogelijk om van een externe harddisk bestanden te uploaden naar een ftp server?

Dat kan altijd.

Je sluit je hardeschijf aan op je computer en als je daarmee verbinding maakt met een FTP-server kun je gewoon de bestanden van je schijf naar de server uploaden.

Ik denk dat je iets anders bedoelt.

Jij wilt dat je je hardeschijf via het internet kunt benaderen als FTP-server zonder dat er een computer aan hoeft te hangen. Klopt dat?
Als dat zo is zul je daar specifiek op moeten zoeken.

Kijk dan bijvoorbeeld naar de My Book World Edition-schijven van Western Digital.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan