welke fan

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennisfranky

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
heey gaste, mijn geld is op en op mijn moederbordt zit de beste cpu die hij ondersteunt dus tijd voor een dikke overklok maar welke koeling heb ik nodig om heb koel te houden er staan aleen plaatje op internet bij een koelblokje daar heb ik niets aan heeft iemand wat info over koelbloken hoe je ziet wat ze waart zijn of heb je een aanrader ik hoor het graag

Beetje weinig informatie zo!

Welke processor heb je
Welk moederbord heb je

Pas dan kunnen we zien welke koeler daar op past!

En v.w.b. dat overklokken, ook niet onbelangrijk hoe de rest van je systeem er uit ziet, dus welk en hoeveel geheugen, welke videokaart en wat voor voeding.
Misschien heeft het wel helemaal geen zin!

Beetje weinig informatie zo!

Welke processor heb je
Welk moederbord heb je

Pas dan kunnen we zien welke koeler daar op past!

En v.w.b. dat overklokken, ook niet onbelangrijk hoe de rest van je systeem er uit ziet, dus welk en hoeveel geheugen, welke videokaart en wat voor voeding.
Misschien heeft het wel helemaal geen zin!

een 775 socket en mijn cpu houd alles op de rest is sneller heb een GF7900gtx en 2gb ddr2 geheugen

Maar dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag welke CPU je hebt.

Een P4, een Celeron, een Core 2 Duo, welk type precies??

Dit is bijvoorbeeld een meer dan uitstekende koeling.

Koelt als de betse, is stil en ook nog eens goedkoop. Komt bij alle testen altijd als een van de beste uit de bus:

http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=HPLC02

Maar eh... vergeet niet dat overklokken heel veel risico met zich meebrengt en dat de prestatie-winst nauwelijks merkbaar is.
Welk op in de cijfertjes bij de benchmarks, maar bij het gewone gebruik zul je er bijna niets van merken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan