Welke fan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Mij bevalt hij in ieder geval goed dus zal dat bij jouw ook wel doen denk ik, misschien leesi ik het nog wel eens .

Modag

laat je het wel even weten of et allemaal is gelukt als je hem binne hebt? ben wel benieuwt.

ook zal et fijn zijn als je ff het verschil keek met je cooler nu en je nieuwe cooler

owkey, ik heb even gekeken. en aan de boven kant en aan de onderkant van me processor zitte 2 gaten. maar het zijn best grote gaten ik weet niet of dat klopt. ik heb foto;s gemaakt. miss kan iemand dan even zien of het wel klopt...

de processor van boven af.
p7220207gt3.jpg

en een foto van de gaten

p7220210og5.jpg

en nog een foto van boven af.

p7220211tg2.jpg

(edit)

en ik weet hij is een beetje stoffig:P

Laatst bewerkt:
na die ene die jij neemt ging wsl net of niet passen. mar die ander moes er op geschroeft worden en ik wist niet zkr of dit de goeie gaten ware

De koeler dient op het moederbord geschroefd worden: let daarom op dat uw moederbord over geschikte koeler-boringen beschikt.

dit is een quote uit die tekst van jou link ja.

en volgens mij bedoelen ze inderdaad die gaten die jij hebt

ik zie niet in waar ze anders voor zijn

maare val mij niet aan als het niet zo is:D:D

daarom hoop ik dat iemand anders ook ff zn mening geeft:P en tuurlijk val ik je niet aan. je probeert et ook alleen maar;)

dat het gaten zijn voor een koelingsopbouw ben ik wel zeker van.

zie alleen in jou link geen sjabloon of afmeting van de maten waar die gaten voor die koeling moeten zitten.terwijl ze wel melding maken dat je gaten moet hebben.begin je te twijfelen he.:confused:
zal toch wel universeel zijn?

ik weet dus niet.. et kan ook voor een hele andere koel ophang systeem zijn. miss nog wel voor water koeling....

ik zie ook geen plaats op jou moederbord(zonder iets te beschadigen) waar je wel zou kunnen boren vandaar ik uitga van een universele opstelling

Goedemorgen,

Volgens mij gaat dat niet lukken de zalman koeler heeft twee gaten op het hart van de processor nodig dacht ik zo uit mijn hoofd.
Maar als je enig geduld heb zal ik vanmiddag even voor je kijken deze zit in een pc bij dochterlief alleen die ligt nu nog te slapen dus vanmiddag meld ik me weer .

Modag

Goedemorgen frankwannet,

Ja dat vind ik ook daar zou wat meer aandacht aangegeven moeten worden.

Modag

zeg maar frank.

soms heel iritant die matige info.

ps zit nog op bevestigingsmail van alternate te wachten
had daarvoor me wekker gezet;)

Hoi Frank,

Die zal vandaag wel komen al heb ik er geen ervaring mee anders even bellen
dan heb je hem nog voor het weekend als het mee zit.

Modag (John)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan