Mirandaverburg
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 mrt 2002
Welke firewall kan ik het beste gebruiken? Zowel gratis als betaalde versies
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door basvdK
Zonealarm is een hele goede gratis, ikzelf werk met Norton Internet security en zeker de 2003 versie is heel goed mee te werken. Die kost wel geld...
Geplaatst door gezina
Vorig jaar Norton Internet Security (antivirus+firewall in 1) en beviel goed, maakt je pc (ik heb 'maar' een pentium 2-tje) niet trager zoals sommige 'denken,' na verloop van mijn abonn. heb ik nu ZoneAlarm versie
2.6.362 en deze gratis oudere versie bevalt uitstekend. http://www.oldversion.com/program.php?n=zalarm
De eveneens gratis Outpost (zie link van Caveman)wordt denk ik een geduchte concurrent van ZoneAlarm, wordt ook als zeer goed beschreven in het laatste nummer van Pc-Active, de verleiding is groot om die eens uit te proberen, als versie 2 uitkomt zoals Pieter meldt.
Geplaatst door basvdK
Norton internet security maakt je pc niet trager, maar het duurt wel veel langer met opstarten...
Verbaast me wel als ik naar je systeem kijk.Geplaatst door basvdK
Norton internet security maakt je pc niet trager, maar het duurt wel veel langer met opstarten...
Geplaatst door Wim1960
Verbaast me wel als ik naar je systeem kijk.
Ik geloof het echt wel. Ik zou alleen verwachten dat het systeem van Bas daar geen moeite mee zou hebben gezien de processor en de hoeveelheid geheugen. But lets get back on topic.Geplaatst door gezina
@ Wim, het is echt zo, zelfs ZA is ietsje langzamer dan de NIS '02 die ik eerst dus had qua inladen van een pagina.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.