Welke firewall?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemizer X100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Ik heb op dit moment Protowall en Prevx Intrusion Prevention op mijn computer staan. Dat levert op zich al best wel wat protectie op, maar ik denk toch dat ik geen firewall kan missen.
Ik heb zelf Zone-Alarm, Sygate en R-Firewall al uitgeprobeerd, nu dacht ik Agnitum Outpost te installeren, maar ik zie dat de gratis versie een behoorlijk oude versie is!
Werkt iemand toevallig met deze versie? Of weet iemand een andere (gratis) firewall?

Lijkt er toch op dat het een prima firewall is! Ik ga m zeker proberen.

Hai, :D

Erg benieuwd...wat was er met Sygate dat je daar niet mee verder bent gegaan?

Ik ben er uitermate tevreden over....(o ja..was tip van Geeske) :love:

Mwah, het was vooral omdat ik City of Heroes niet kon spelen :p wel vreemd overigens, bij een vriend van me lukte het wel, en hij had ook Sygate.. Hmm, ach ja, daar is het nu toch te laat voor, mijn trail is al voorbij :(
Verder was het een goeie firewall hoor. Werkte goed, was overzichtelijk, geen resource hog. Het is gewoon zo dat ik altijd op jacht op het gebied van beveiliging (antivirus, firewall, anti-spyware etc) :D vind ik leuk. Dan hoor ik weer dit over die vuurmuur en ja, dan moet ik m gewoon testen. :p

Ik denk dat ik vanavond de firewall installeer, maar ik ga er morgen pas echt mee internetten, ik moet zo een tukkie doen :rolleyes:

Ik gebruik Prevx en Sygate. Geeft (meer dan) voldoende bescherming. Nadeel van Sygate is dat ie standaard alle progjes serverrechten geeft. Heb ik allemaal uitgemept, omdat je anders onnodig poorten open hebt, maar verder vind ik Sygate in vergelijking tot Zonealarm, die bij mij ontieglijk langzaam opstarte met z'n true vector service, heerlijk werken.

@ Systemizer X100.
daar is het nu toch te laat voor, mijn trail is al voorbij
Daar is toch ook een freeware versie van?! Heb daar geen klachten over gehoord.

@Sys, :D

Tja dat zou inderdaad kunnen maar geloof me er valt behoorlijk wat in te stellen in Sygate! ;)

Hoe dan ook bij mij blijft dit progje er sowieso op staan..

Maar uhmss bij jou blokkeerde hij één programma? Dan valt het toch wel mee...zag bij Desktops dat jij zekers 100 (Waarschijnlijk te laag geschat) op jou pc had staan in jou startmenu! :p

Als er dan één geblockt wordt door Sygate dan heeft ie de Grootste uitdaging voor een programma doorlopen....

O ja...en ik moest verschrikkelijk lachen toen ik jou desktop zag....men jij ken er wat van...(Installeren) :cool:

Hehe, :cool:

Mwah, er waren wel meer dingen :D Maar nu test ik Outpost efkes :p tot nu toe gaat het goed. Ik krijg wel telkens de melding dat ik moet updaten, maar die update bestaat dan uit de Pro versie van Outpost, waar ik dus voor moet betalen. Achja...

Hai Sys, :D

Nou ok dan veel succes met je volgende Firewall enne block ze! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan