welke firmware????

Status
Niet open voor verdere reacties.

montezumar100

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2010
Berichten
7
Dag lieve mensen,

Ondertussen heb ik een nieuw sd kaartje want formatteren lukte echt niet. Ik heb echter nog wel steeds mijn r4 kaart waarvan ik overweeg ook een andere te kopen....grrrrr..... Ik heb op de site http://r4i-sdhc.com geprobeerd de firmware te installeren maar het werkt nog steeds niet. Mijn DS blijft op menu staan. Dan lijkt mij, na al jullie berichten gelezen te hebben dat de firmware echt niet klopt. Misschien heeft iemand een zelfde soort kaartje en kan mij helpen met de firmware. Mijn kaartje is zwart met zilver en er staat op :
R4
Upgrade
revolution for ds
(ndsl/nds)
www.r41-sdhc.com

Kan iemand mij vertellen welke firmware ik nodig heb?

Dank, dank dank
 
misschien nieuwe kaart aanschaffen?

Nee, potverdorie die doet het ook niet. weer menu. Als ik op je link klink, heb ik 2 bestanden om down te loaden. Een mapje met .... en een mapje met R4. Ik selecteer ze allebei en kopieer ze dan naar mn g schijf. Wat die ik in G)(*&*dsnaam verkeerd?
 
R4 sdhc kaart met micro sd 2 gb

Heey..!! Ik snap er helemaal niks van, ik heb verschillende menu's op mijn r4 sdhc kaart gezet maar elke keer als ik hem dan in mij nintedo lite doe zegt ie loading... ik weet nu echt ni wat ik moet doen, of waar ik dat menu ken downloaden, kan iemand a.u.b. helpen??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan