Welke FW bij nod32?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 dec 2004
Berichten
4.232
Hoi oi

Aangezien ik veel positieve dingen lees over Nod32, heb ik ff de trail gedownload om hem te testen. Vervolgens heb ik Norton Inet security verwijdert.

Mijn vraag nu is:
Welke fire wall werkt goed in combinatie met Nod 32?? Voldoet de windows firewall?? of is er een andere goede fire wall.
 
thx ik ga hem nu installen kijken of het wat is :)


Misschien heef tiemand anders nog een optie.
Het hoeft niet perse een gratis FW te zijn
 
mukkel zei:
Hoi oi

Aangezien ik veel positieve dingen lees over Nod32, heb ik ff de trail gedownload om hem te testen. Vervolgens heb ik Norton Inet security verwijdert.

Mijn vraag nu is:
Welke fire wall werkt goed in combinatie met Nod 32?? Voldoet de windows firewall?? of is er een andere goede fire wall.
werkt hier perfect samen met sygate ...
 
Hier ook NOD en Sygate, geen problemen.
 
dan ga ik sygate eens proberen.

Ik heb er vanochtend Kerio opgezet, maar ben er niet te vreden mee. Kerio botst veel met afbeeldingen en knijpt je snelheid behoorlijk omlaag.

www.speedtest.nl zonder Kerio elke keer rond de 600 kB/s
en met Kerio niet boven de 100 kB/s

Kijken of Sygate wel goed is.
 
mukkel zei:
dan ga ik sygate eens proberen.

Ik heb er vanochtend Kerio opgezet, maar ben er niet te vreden mee. Kerio botst veel met afbeeldingen en knijpt je snelheid behoorlijk omlaag.

www.speedtest.nl zonder Kerio elke keer rond de 600 kB/s
en met Kerio niet boven de 100 kB/s

Kijken of Sygate wel goed is.
dat is ook de reden waarom ik sygate heb genomen ...
 
spijtig genoeg stopt sygate ermee
symantec heeft opgekocht,was benieuwd eigelijk :(
 
waarschijnlijk wel maar kan je hem dan nog updaten ?
 
Hij staat er nog op. Heb hem gedownload, maar dat updaten weet ik nog niet. Heb gewoon de nieuwste versie gepakt.

Maar als ik dit zo lees:

Important Notice:
Effective November 30th, 2005 all Sygate personal firewall products will be discontinued. This does not affect Sygate's Enterprise firewall and endpoint compliance products, which will still be updated and supported.


Neem ik aan dat je nog kunt updaten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan