welke game?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tonko41

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2008
Berichten
115
Beste mensen

Ik heb wat geld gespaard om dit jaar nog wat vette games te kopen.
Alleen weet ik niet goed welke.
Graag games die nog uit moeten komen dit jaar waarvan jullie denken dat die echt de moeite waard zijn.

Ik hou van elk genre

Alvast bedankt:eek:
 
Over welk platform praten we eigenlijk, want killzone is niet voor de pc en mirrors edge weer wel.

Dus Tonko, vermeld even voor welk platform je games zoekt en beantwoord ook gelijk de vraag van Imans. Want zo kan iedereen elk spel aanbevelen.
 
Starcraft II, mits je een pc hebt ;)

Maar idd; een platform zou wel handig zijn :)
 
ja, sorry was platform effe vergeten:eek:
Ik speel vooral RTS,RPG,FPS en Action/Adventure

Ik heb een pc en een ps3

PC

ATI 4870x2
E8500
4 GB Ram

dus ik kan elk pc spel goed aan en ps3 games vind ik ook leuk.

Oke bedankt voor de tips, weten jullie nog een paar goede games?
 
Laatst bewerkt:
en thechib ik had de demo van mirrors edge op de ps3 gedownload, maar vond
dat niet super, dus heb ik hem maar niet gekocht, of is de demo niet representatief
voor het hele spel. Want als jij vind dat ie echt goed is check ik hem nog wel effe:)

In ieder geval bedankt

nog suggesties?
 
Empire total war, is ie al uit?,
maarjaa mirrors edge vind ik best een topper, lekker rennen enzo!
maar call of duty modern warfareis ook wel leuk,
call of duty world at war (de nieuwste cod) is minder leuk,
dus als shooter zou ik voor CoD modern warfare kiezen;)
 
Die komt 6 maart uit hier in nederland. Bij cd wow is hij voor30 euro te pre-orderen
 
Download is gratis,
en hij is er altijd eerder als ie in nederland is
 
Tja ik download ook wel redelijk wat, maar de echt goede games koop ik (heb empire total war collector editions ge pre ordend voor 60 euro. Ik vindt dat je voor de goede games je geld over moet hebben. En als ik er 60 euro in stop moet er wel minimaal 100 uur speel plezier in zitten:d

Ik heb end war en die is redelijk leuk, alles met je stem besturen.;)
 
ja zo ben ik ook hoor.
Ik download ook niet alles, maar games zijn gewoon erg duur en als je er na 6 uur al doorheen bent vind ik dat altijd wel erg zuur, daarom koop ik ook altijd de echt goede games waar ik ook veel plezier van ga beleven
 
ik zou ook wachten op empire total war, of anders zeker eens een blik werpen op Mass Effect.--http://www.gametrailers.com/player/27704.html?type=wmv
deze trailer is voor de xbox 360 versie, maar die op de pc is nagenoeg hetzelfde.
 
ja goed idee ik zal wel effe kijken naar mass effect

Wat vinden jullie eigenlijk van Starcraft 2 en Operation Flashpoint Dragon Rising?
 
nu we het er toch over hebben wat er dit jaar gaat uitkomen
Op welke games wachten jullie allemaal die dit jaar uitkomen (ongeacht het platform)
 
nu we het er toch over hebben wat er dit jaar gaat uitkomen
Op welke games wachten jullie allemaal die dit jaar uitkomen (ongeacht het platform)

Uncharted 2: Among Thieves (heel erg!!!)
Gran Turismo 5
Mafia 2
The Godfather 2
Battlefield Bad Company 2
FueL
Dante's Inferno
Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena
Colin McRae: DiRt 2
Operation Flashpoint 2

Tevens wacht ik met veel moeite op de PSP-4000 (Wachten moet toch echt, heeeel vervelend!!!)

Groet,
B.

P.S. Ik weet dat het er aardig wat zijn, en ik mag maar hopen dat ik genoeg geld bij elkaar kan krijgen. Je moet dus niet denken dat ik een of andere rijke idioot ben die alles koopt wat los en vast zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan