welke game?

Status
Niet open voor verdere reacties.
RPG:
Fallout 3 (
Post nucleare rpg. Je moet hier als jonge man/vrouw die in een vault (bunker) geboren is de verotte wereld gaan verkennen nadat je uit de vault geschopt ben.
fallout-3-ss-26.jpg


CO-OP.
Left 4 Dead
Zombie survival game, De eerste game waar je echt Onmogenlijk doorheen kan komen zonder je team maten en dit maakt het spel erg leuk. (microfoon vereist)
Left_4_Dead_Pics_20.jpg


Shooter:
Crysis
Mooiste graphics van alle spellen ooit gemaakt en erg leuk om te spelen.(je word als speciale agent in een nano pak gedropt op een eiland waar Koreanen iets buitenaard gevonden hebben.
crysis068.jpg


Call of duty 4:
SIngle player is ok maar het gaat hier vooral om hele sterke multiplayer.
call-of-duty-4-modern-warfare-20070807114548220.jpg


RTS:
Company of heroes:
WW2 spel dat erg realistisch is en heel erg veel focust op het micro managen van je units.
Company%20of%20Heroes.jpg


Supreme commander

Tegenovergestelde van company of heroes.
Scifi rts die vooral focust op het orders geven aan gigantische groepen units met maps van 80KM bij 80KM groot

supcomforged036.jpg
 
ja gast0231 idd moet wel veel gaan sparen:p
ik heb uncharted drakes fortune ook en vond die zooooo vet, ik kan ook niet wachten op uncharted 2.

Riddick lijkt me ook wel tof, dat sluipen enz. Was vroeger ook erg groot fan van splinter cell maar dat ging er bergaf na chaos theory:(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
en leviathan dat zijn allemaal games die allang uit zijn en daarom iedereen die zich een gamer noemt ook allang gespeeld heeft, we hadden het nu over games die nog uit moeten komen
 
ja bas idd moet wel veel gaan sparen:p
ik heb uncharted drakes fortune ook en vond die zooooo vet, ik kan ook niet wachten op uncharted 2.

Riddick lijkt me ook wel tof, dat sluipen enz. Was vroeger ook erg groot fan van splinter cell maar dat ging er bergaf na chaos theory:(

'k Heb Uncharted: Drake's Fortune 4 keer uit gespeeld en heb zo'n beetje alle trophies wel gehad, maar heb nu (zonde van de trophies) een nieuw PSN account dus ben ze allemaal kwijt. Die game is echt zoo vet.

Splinter Cell is ook zo'n game die ze knap hebben verknald (verbaasd me dat het geen EA-game is), erg jammer van de serie!
 
ja ik heb uncharted 3 keer uitgespeeld en ik heb WEL :p alle trophies, heb wel hard voor moeten zoeken en werken, maar voor een game van dat caliber was het dat zeker waard:eek:
Ik hoop idd echt dat splinter cell de draad weer weet op te pakken met het nieuwe deel conviction die al in 2007 uit had moeten komen (maar toen zagen ze eindelijk in dat het niet goed was en zijn ze opnieuw begonnen) dus fingers crossed:rolleyes:
 
ja ik wacht ook echt super erg op diablo 3
gaat ie 2009 nog halen dan?
 
Officeel is er nog niks bekend voor Diablo 3. Maare starcraft 2 word deze zomer nog uitgebracht en blizzard heeft gezegd dat starcraft voor D3 uit zou komen (dus zowieso na de zomer)

De blizcon is ergens in september geloof ik en als de productie van d3 net als die van d2 gaat zullen daar beta keys uitgegeven worden waarna er nog 2 a 3 maanden duurt voordat de game uiteindelijk gereleased word.

Dus misschien eind 2009 maar waarschijnlijk begin 2010
 
Uncharted 2: Among Thieves (heel erg!!!)
Gran Turismo 5
Mafia 2
The Godfather 2
Battlefield Bad Company 2
FueL
Dante's Inferno
Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena
Colin McRae: DiRt 2
Operation Flashpoint 2

Tevens wacht ik met veel moeite op de PSP-4000 (Wachten moet toch echt, heeeel vervelend!!!)

Groet,


P.S. Ik weet dat het er aardig wat zijn, en ik mag maar hopen dat ik genoeg geld bij elkaar kan krijgen. Je moet dus niet denken dat ik een of andere rijke idioot ben die alles koopt wat los en vast zit.

Ik weet nog wel een paar mooie aanvullingen:
Modern Warfare 2
Assassin's Creed 2 (Komt een dag voor mn verjaardag uit :p)
Red Faction Guerilla
X-Men Origins-Wolverine

Deze staan ook op mijn lijstje
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ouwe thread!

Ondertussen:

Call of Duty Modern Warfare 2 (Preordered!) // 10-11
Left 4 dead 2 // 17-11
Mass effect 2 // q1- 2010
Diablo 3 // ???
Secret world // ???
Bioshock 2 // 30-10
Asassins creed 2 // Q1-2010
Battlefield Bad company 2 // 03-2010
Deus ex 3 // 09-2010


Kheb wat te doen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan