Happyhippie
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 aug 2004
Met het gevaar hier een rare vraag te stellen probeer ik het toch maar want ik ben dus helemaal niet op de hoogte van games en toestanden.
Op onze campertrips gaan we in't kort een laptop meenemen en omdat
beide kids nogal computerminded zijn zoek ik vooral voor de jongste spellen
in NL (8-11 jaar) die ik dan kan meenemen of installeren op voorhand,ook met de
bedoeling dat die dan nog compleet nieuw zijn en nog alle interesse krijgen van de
gebruiker.
Wat zijn goede games in NL of basic Engels waarmee hij zich kan bezighouden
en die ook boeiend genoeg zijn voor kids.
We proberen natuurlijk op de trips zoveel mogelijk andere dingen te doen (weet ik ook wel) maar als't es regent of weet ik wat zou het leuk zijn dat ik de laptop kan opzetten en hij plezier heeft aan zo'n spel als tijdverdrijf tussen de andere activiteiten,misschien niet de beste oplossing maar af en toe kan het toch geen kwaad.
On-line spelen gaat ook maar we kunnen niet altijd op het Internet zitten onderweg,zij spelen nu vooral Tibia en LastChaos daarom juist de vraag naar games zonder Net.
Op onze campertrips gaan we in't kort een laptop meenemen en omdat
beide kids nogal computerminded zijn zoek ik vooral voor de jongste spellen
in NL (8-11 jaar) die ik dan kan meenemen of installeren op voorhand,ook met de
bedoeling dat die dan nog compleet nieuw zijn en nog alle interesse krijgen van de
gebruiker.
Wat zijn goede games in NL of basic Engels waarmee hij zich kan bezighouden
en die ook boeiend genoeg zijn voor kids.
We proberen natuurlijk op de trips zoveel mogelijk andere dingen te doen (weet ik ook wel) maar als't es regent of weet ik wat zou het leuk zijn dat ik de laptop kan opzetten en hij plezier heeft aan zo'n spel als tijdverdrijf tussen de andere activiteiten,misschien niet de beste oplossing maar af en toe kan het toch geen kwaad.
On-line spelen gaat ook maar we kunnen niet altijd op het Internet zitten onderweg,zij spelen nu vooral Tibia en LastChaos daarom juist de vraag naar games zonder Net.
Laatst bewerkt: