welke geluidskaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

mega gamer

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2002
nou ik had een virus en toen had ik maar even opnieuw windows Xp geinstalleerd maar nou doet alles het behalve het geluid en ik weet nie wat voor geluids kaart ik heb behalve dat chaintech de maker is en ik heb wel gekeken op die site maar ik wist niet welke ik moest downloaden en er staat geen een NL driver bij!! wie kan mij helpen

geluid

nou je zal eerst moeten weten wat voor een geluidskaart je hebt is het een onbord kaart dus zit hij op je moederbord of een losse kaart. is het een losse kaart zou je hem er misschien uit kunnen halen om te kijken wat voor kaart het is.dan ben je al wat verder.
zit hij op je moederbord dan moet je drivers gehad hebben bij je systeem?

Re: geluid

Geplaatst door seeburg100
nou je zal eerst moeten weten wat voor een geluidskaart je hebt is het een onbord kaart dus zit hij op je moederbord of een losse kaart. is het een losse kaart zou je hem er misschien uit kunnen halen om te kijken wat voor kaart het is.dan ben je al wat verder.
zit hij op je moederbord dan moet je drivers gehad hebben bij je systeem?
Het is niet nodig om eerst te weten of hij onboard, of niet is.
En de kast openmaken is een veel groter karwei dan even het progje downloaden.
Denk aan alle snoeren etc.

of kijk in Word / Excel / Powerpoint / Access of om het even welke Office-applicatie, onder de help -> info -> systeeminfo -> onderdelen -> geluidsapparaat. (kun je gelijk aflezen WELK stuurprogramma NU gebruikt wordt.......)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan