Welke grafische kaart kopen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Microban

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2008
Berichten
30
He,

Ik zou graag een nieuwe grafische kaart willen kopen met een maximale prijs van 150 euro. Moet ik dan ook een nieuwe processor kopen erbij ?
Alvast bedankt !

Mainboard : Dell Inc Unspecified
Chipset : nVidia nForce 410
Processor : AMD Athlon 64 X2 3600+ @ 1900 MHz
Physical Memory : 1024 MB (2 x 512 DDR2-SDRAM )
Video Card : Nvidia Corp GeForce 6150 LE
Hard Disk : ST316081 (160 GB)
DVD-Rom Drive : PHILIPS DVD+-RW DVD8881 SCSI CdRom Device
Monitor Type : Dell Computer DELL SE177FP - 17 inches
Network Card : Broadcom Corp BCM440x 100Base-TX Fast Ethernet
Operating System : Windows Vista (TM) Home Basic Home Edition 6.00.6000
DirectX : Version 10.00
Windows Performance Index : 3.0
 
Processor hoeft niet ...
Licht eraan wat je met de pc gaat doen de 9600GT is wel een mooie kaart!
En je voeding....?
 
Voeding = als een Soort van Vierkante doos die stroom aflevert aan de onderdelen van je pc.....

Die moet genoeg stroom kunnen geven aan je videokaart anders gaat je pc niet aan.....
en jij hebt een pc die van een fabrikant is , die leveren altijd een voeding die weinig watt hebben , dus ik denk dat je em zult moeten vervangen maar daar kan je achterkomen door je zijklep eraf te halen en linksboven in de hoek op het stickertje lezen hoeveel watt hij heeft.
meestal staat er : "MAX : *** Watts"
40EDEC90-F20E-4828-8ED0-D4719909E383.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voeding = als een Soort van Vierkante doos die stroom aflevert aan de onderdelen van je pc.....

Die moet genoeg stroom kunnen geven aan je videokaart anders gaat je pc niet aan.....
en jij hebt een pc die van een fabrikant is , die leveren altijd een voeding die weinig watt hebben , dus ik denk dat je em zult moeten vervangen maar daar kan je achterkomen door je zijklep eraf te halen en linksboven in de hoek op het stickertje lezen hoeveel watt hij heeft.
meestal staat er : "MAX : *** Watts"
40EDEC90-F20E-4828-8ED0-D4719909E383.jpg

Wel ga mijn pc nu niet open maken maar kijk wel via Pcwizard is dit hem misschien ?
Voltage CPU : 1.25 V of staat het aantal watt in het rood aangeven want bij mij staat er dan 230 .
 
Laatst bewerkt:
Wel ga mijn pc nu niet open maken maar kijk wel via Pcwizard is dit hem misschien ?
Voltage CPU : 1.25 V of staat het aantal watt in het rood aangeven want bij mij staat er dan 230 .

Wattage van de voeding is NIET met software uit te lezen! Je zult toch echt de kast open moeten maken.
 
Licht eraan wat je met de pc gaat doen de 9600GT is wel een mooie kaart!

Is dat niet een beetje overkill voor die PC?

Zeker als je niet eens weet welke aansluiting hij voor een videokaart heeft.

@TS: Welke aansluiting heeft de videokaart? Of is deze onboard?
 
Met PCwizard kan je het volgens mij niet zien, die 230 is wat uit de muurt komt (denk ik)

Je hebt een budget van 150 euro.

Dan zou ik voor deze kaart gaan:
9600GT

Daar staat ook al aangegeven:
Opmerkingen:
Let erop dat u voor deze videokaart een speciaal PCI-e slot nodig heeft in uw PC. Deze videokaart past niet in een AGP of gewoon PCI slot. Vraag het bij twijfel eerst na bij onze verkoopafdeling.

Deze kaart heeft een minimaal een voeding van 500W nodig.

Er zit zeker geen 500Watt voeding in jouw Dell-PC.

Je hebt verder 1GB Ram. Waar ik zeker 2GB van zal maken, maar is uw eigen keuze.

2003654247979391027_rs.jpg


Edit: ik heb voor deze voeding gekozen, omdat deze stil is, modulair en er goede reviews over zijn.
 
Laatst bewerkt:
Mhhhh Ts Wil Alleen Een Videokaart..................
 
Wel ik heb gekeken en daar stond op aangegeven dat mijn pc maximaal 280 watt heeft .

Ik heb ook een foto van mijn open gemaakte pc gemaakt alleen ik kan het wel kopieren van Windows galerie maar dan kan ik het niet plakken hoe doen jullie dat ?
 
Wel ik heb gekeken en daar stond op aangegeven dat mijn pc maximaal 280 watt heeft .

Ik heb ook een foto van mijn open gemaakte pc gemaakt alleen ik kan het wel kopieren van Windows galerie maar dan kan ik het niet plakken hoe doen jullie dat ?

http://allyoucanupload.webshots.com/
Druk op bladeren, selecteer het bestand, druk op "Upload" en dan de"direct link to image" kopiëren, en dan dat gele vierkantje met die berg erin (weet niet of berg is, maar doet er niet toe)

2003277903819508223_rs.jpg


Als het plaatje/foto heel groot is kan je beter alleen de url plaatsen, dmv kopiëren/plakken of je typt bijvoorbeeld

Foto binnenkant, selecteer dit dan druk je op het wereldbolletje en dan de url invoeren.

2003208547815386155_rs.jpg



280 watt --> veel te weinig :)
 
Zou hij het niet beter kunnen upgraden naar een 8600 GT 512MB ram? 8600 GT is genoeg voor cod4 en ut3. En het is goedkoper voor zijn budget.
 
Zou hij het niet beter kunnen upgraden naar een 8600 GT 512MB ram? 8600 GT is genoeg voor cod4 en ut3. En het is goedkoper voor zijn budget.

Dat kan ook. Maar is wel een wat mindere kaart. Ligt eraan of de TS meer wilt uitgeven of niet.

8600GT

8600GTS
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan