Welke grafische kaart zou ik nemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BartStrega

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2011
Hallo,

Mijn huidige grafische kaart is juist kapot gegaan, daarom ben ik op zoek naar een nieuwe. Ik ben aan het twijfelen tussen 2 kaarten:
  • MSI N460GTX Hawk
  • MSI N450GTS Cyclone OC

Welke kan ik het beste nemen en waarom?

Strega

MSI N460GTX Hawk is gewoon sneller. Dus als je wil gaan gamen, dan moet je deze nemen.

MIsschien handig om te vermelden wat de specificaties van je pc zijn. En dan vooral welke voeding je hebt(merk, type, wattage)!

MSI N460GTX Hawk is gewoon sneller. Dus als je wil gaan gamen, dan moet je deze nemen.

Bij de 450gts is wel te zien dat (bijna) alle MHz hoger zijn dan de 460gtx, of speelt het aantal Stream Processors hier een grote rol in? Wat ik eigenlijk ook wil weten is of dat de Hawk echt wel de moeite is om daar 55 euro meer aan te gaan uitgeven, als je ook wat in de toekomst probeert te kijken. Of lopen die 2 kaarten zowat gelijk op met elkaar?

MIsschien handig om te vermelden wat de specificaties van je pc zijn. En dan vooral welke voeding je hebt(merk, type, wattage)!

Dit zijn de specificaties van mijn computer, maar ik weet dat de 2 kaarten er allebei in passen. Het enige "probleem" is nog dat mijn moederbord geen PCIe 2.x ondersteund, maar dit is eigenlijk geen probleem want dan gebruikt de kaart voorlopig nog PCIe 1.x totdat ik een nieuw moederbord koop.
Mijn voeding levert 650W en heeft 2 aansluitingen voor een grafische kaart dus ook de Hawk past hier op. Het merk is Cooler Master, heb ik juist nieuw gekocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan