Welke Grafische kaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mongolc

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2011
Ik ben nou niet echt geweldig handig met pc's ofzo:D, dus...
Zou iemand mij kunnen vertellen welke videokaart bij het moeder bord Dell Optiplex GX270 past? Nu zit er een onboard videokaart in, de Intel(R) 82865 Graphics controller. Het liefste wil ik een min. 128mb goedkope videokaart, desnoods 2e hands.

Ik heb de grootste van de drie, ik wil er Fifa 10/11 mee kunnen spelen. Verder had ik nog een vraagje over het programma Intel Extreme Graphics 2: Waar dient dit programma nou eigenlijk voor, want dat is niet de driver. Toch?

Hoi

Neen die is niet geschikt.En voor fifa11 is het totale systeem niet geschikt.Je processor voldoet al niet aan de minimale eisen.En aanbevolen ati is een 3870 en voor nvidea een 8800(min eisen liggen lager maar dan nog heb je een shader 3 kaart nodig.)
Voot fifa 10 heb je min een ati 9800 of een nvidea 6600.(256mb)

Vraag is dus of je hiervoor een upgrade kan en wil doen.

O ja, sorry... Ik ben al een hele tijd op zoek naar een goede tweedehands, ik heb namelijk een niet echt groot budget...

Ik kijk nog even verder!!!

Let wel dat voor fifa11 geen zin heeft om wat voor kaart dan ook te zetten.

Als tipje wil ik je wel meegeven.Zoek eens een 1650agp.Mag op MP niet meer kosten als 20 euro's.Voor jou systeem een geschikt kaartje.

Fifa10 zou daar net op kunnen ja.
En ja...een radeon

Denk ook aan je voeding btw:als je een kaart plaatsen wilt zal die ook aan de beurt komen.

Wat betreft je voorstel kaart:neen hoor mag ook 512 zijn.
Dit is en 1600 en geen 1650.Kan ook wel hoor.

Wat voor voeding heeft die kaart die ik voorstelde eigenlijk nodig dan?
En is er een andere manier om de voeding mijn computer te zien dan de kast open te schroeven?

Laatst bewerkt:
Deze zal het wellicht net aan gaan doen op die voeding.Heeft geen extra aansluiting nodig en pakt voeding via het agp slot.
Je hebt niet veel over dan.
Maar dat heb je eigenlijk met geen ene kaart die je zetten wilt.

Oké, bedankt! Ik ga even kijken of ik er een redelijk prijsje uit kan slepen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan