Welke HDMI kabel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

loretta

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2010
Wij hebben de JBL SB400 soundbar besteld en er zou in de verpakking alleen een optische kabel zitten, maar die aansluiting op de Smart-Samsung TV heb ik al in gebruik voor de headphone.Dus werd mij aangeraden om de aansluitingen te doen met een HDMI kabel voor out, voor de lieve prijs van bijna € 80,=
Is dit nou werkelijk nodig, een hele goede zag ik op internet voor € 13,95 (op de zelfde soundbar moet via HDMI/in: de UPC-box en een blue Ray 3D speler komen) Wat raad je mij aan kwa extra kabel?

Iedere HDMI kabel voldoet. Voor 80 euro heb je gouden contacten. Voor de puristen en fetisjisten is dit het optimum maar de gewone mens merkt het verschil alleen in de portemonnee.

Ron

Bij de action zijn zezelfs nóg goedkoper. Iets van 3 euro ofzo, en omdat het een winkel is ook nog geen verzendkosten.
Een tijd geleden was bij een programma (kassa dacht ik) een hdmi kabel test. Allerlei kabels blind getest, van dit action kabeltje tot een kabel van monster van 100,-. Er was eigenlijk bijna geen verschil te merken. 3x raden welke kabel op de 1ste plek kwam? Die van de Action (dit was een blind-test, dus er is geen rekening gehouden met de prijs).

En als er geen action in de buurt is, ga dan naar de Blokker (als die er wel is). Ze koster 4 euro per stuk. Kwaliteit is super en ik gebruik die voor al m'n apparaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan