Welke hosting provider

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanGl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 dec 2014
Hallo allemaal,

Ik wil graag een simpele website maken voor mijn portfolio.
Ik ben zelf een vormgever en een website is een prima manier om mijn werk te delen met mensen.
Nu heb ik rond zitten kijken wat de mogelijkheden zijn en wordpress lijkt mij een prima manier om een site mee te maken.
Maar nu zijn hier zoveel opties voor in zoveel verschillende prijsklasse dat ik niet weet wat de juiste is.
Antagonist heeft een zeer goedkope maar weet niet of je bij deze per maand kan betalen of dat dat op jaar basis gaat.
Ook vraag ik mij af hoe deze zo goedkoop kan zijn en waarom andere dan soms 4x zoveel kosten.
Wat is het addertje onder het gras bij zoon goedkope hosting of zijn er betere oplossingen?

Alvast bedankt.

Ik zit al jaren bij Strato met diverse pakketten en ben op zich tevreden. Wel is het zo dat de support de laatste tijd een stuk minder is geworden. Zo heeft men alle telefoonnummers verwijderd van hun pagina en duurt het langer dan voorheen voordat er een reactie komt op een mail. Wou ik toch even kwijt.

Ok, dank voor de reacties.
Maar als ik bijvoorbeeld het pakket van 2.50 kies om het uit te proberen zitten daar niet nog zomaar extra kosten bij?
Want als de reactie wat trager is maar ik ook maar 2.50 per maand kwijt ben vind ik dit ook niet heel erg.

Nee, ze zijn op zich heel helder wat kosten betreft.
Ik ben ook verder tevreden hoor maar wou het wel even melden ;)

Nou dan zal ik het ook maar eens proberen, de eerste 3 maanden looptijd kost toch niks en betaal je alleen de setupkosten, bedankt:).

Heb een hostingspakket besteld, hierna heb ik met de appwizard de 4 stappen instalatie gedaan van wordpress, als ik hierna op login druk krijg ik de melding pagina niet beschikbaar, zijn er verdere stappen om te ondernemen?

Heb opnieuw een instalatie gedaan, hierna werkt deze wel.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan